Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@06:09:25 GMT

استاندار فارس: مديران، روزه سکوت خود را بشکنند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۵۴۷۷

استاندار فارس: مديران، روزه سکوت خود را بشکنند

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- استاندار فارس با اشاره به تاکيد رئيس جمهوري بر لزوم سخن گفتن مديران با مردم و اطلاع رساني به آنها گفت: آن دسته از مديران دستگاه هاي اجرايي استان که روزه سکوت گرفته اند اين روزه را بشکنند.

اسماعيل تبادار، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از ابتداي حضور در استان فارس نيز در جهت سياست دولت تدبير و اميد و توصيه هاي رئيس جمهوري سعي کرده ايم که ارتباط و گفتمان خود را با مردم بيشتر کنيم و شنونده مطالب، خواسته ها، انتقادها و پيشنهادهاي آنها در بخش هاي مختلف باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: يکي از اقداماتي که در همين زمينه در دستور کار خود قرار داده ايم انجام سفرهاي شهرستاني به اتفاق مديران و ديدار با مردم شهرستان هاي مختلف است.
استاندار فارس گفت: در اين سفرها، علاوه بر ديدار با عموم مردم، با فعالان بخش هاي مختلف اقتصادي، سياسي و اجتماعي نيز ديدار و گفت و گو داريم و شنونده نقطه نظرها و پيشنهادهاي آنها خواهيم بود.
تبادار بيان کرد: قطعا در سال 97 نيز اين سفرها با قوت و حساسيت بيشتري انجام خواهد شد و مسائل و مشکلات مردم شهرستان هاي استان را از نزديک رصد خواهيم کرد.
دکتر حسن روحاني رئيس جمهوري، شنبه يکم ارديبهشت 97 در جلسه هم انديشي مديران ارشد دولت تدبير و اميد از مديران خواست روزه سکوت را بشکنند و با مردم سخن بگويند.
**دولت الکترونيک، مانع گسترش فساد اداري مي شود
استاندار فارس يکي از مواد مورد تاکيد دکتر روحاني را لزوم مبارزه با فساد برشمرد و گفت: همانطور که رئيس جمهوري نيز تاکيد کرد با راه اندازي هرچه سريعتر دولت الکترونيک مي توان مانع گسترش فساد شد و آن را کاهش داد.
تبادار افزود: دولت الکترونيک علاوه بر شفافيتي که در عملکرد و اقدامات مسئولان و دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان ايجاد مي کند، منجر به روان سازي در پاسخگويي به خواسته هاي مردم و گشايش کارهاي آنها خواهد شد.
وي اضافه کرد: بايد بکوشيم که ارتباط ارباب رجوع با سيستم اداري کمتر شود اما اين کم کردن ارتباطات بايد در نهايت به تسهيل امور مردم منتهي شود نه اينکه يک نظام الکترونيک را در شعار تعريف کنيم ولي مردم همچنان معطل بمانند.
استاندار فارس، يکي ديگر از راهکارهاي مورد تاکيد رئيس جمهوري براي مقابله با فساد را بودجه ريزي عملياتي دانست و گفت: اين يک کار بسيار مثبت و مطلوب است و چنانچه عملياتي شود و دستگاه هاي اجرايي بر اساس عملکرد، پول و بودجه دريافت کنند قطعا به پويايي و تحرک بيشتر آنها خواهد انجاميد.
تبادار افزود:در چنين شرايطي همه دستگاه ها به دنبال اين خواهند بود که براي دريافت بودجه بيشتر کار و تلاش بيشتر و عملکرد مطلوب تري داشته باشند.
6122 /1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!