Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@17:14:56 GMT

180 پروانه بهره برداري معدن در قزوين وجود دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۶۰۳۸

180 پروانه بهره برداري معدن در قزوين وجود دارد

خبرگزاري آريا - قزوين-ايرنا-رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوين گفت: اين استان يکي از قطب هاي مهم صنعتي کشور بوده و در حال حاضر نيز 180 پروانه بهره برداري معدن و 200 پروانه اکتشاف و گواهي اکتشاف در آن وجود دارد.

به گزارش ايرنا، علي پرزحمت روز چهارشنبه در کنفرانس ملي مدل سازي در مهندسي معدن و علوم وابسته که در دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) برگزار شد، افزود: به منظور همکاري در زمينه هاي مختلف از جمله تورهاي صنعتي، معدني و کارورزي قرار است با حضور دانشجويان تفاهم نامه اي بين سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) امضا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به اهميت موضوع ارتباط بين صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: به زودي سميناري در اين زمينه به ميزباني سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين برگزار خواهد شد.
دبير اجرايي کنفرانس ملي مدل سازي در مهندسي معدن و علوم وابسته در اين نشست گفت: اين کنفرانس با حضور ارگان ها، سازمان ها، شرکت هاي معدني، دانشگاه ها و انجمن هاي علمي، اساتيد برجسته علمي و دانشجويان براي نخستين مرتبه برگزار شده است.
رحمان احمدي اضافه کرد: در اين سمينار بيش از 100 مقاله علمي و کاربردي در زمينه کاربرد مدل سازي در حوزه هاي مختلف زمين شناسي کاربردي، اکتشاف معدن، اکتشاف نفت و گاز و فرآوري مواد معدني توسط اساتيد و دانشجويان مورد تبادل نظر قرار مي گيرد.
7388/8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم