Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این بخشنامه آمده است: مصوبه جلسه شماره 246 مورخ 12/10/96 شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمون جامع برای دانشجویان دوره های دکتری تخصصی به واحدها و مراکز آموزشی ارسال و جهت اجرا، ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی؛ حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی برای دانشجویان دوره های دکتری تخصصی به شرح جدول ذیل است:

نام آزمون

حداقل نمره قابل‌قبول در آزمون زبان‌انگلیسی

IELTS

6

MCHE

50

TOEFl (paper base)

500

TOEFL (IBT)

65

TOLIMO

500

EPT-IAU

50

امتیاز ویژه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در حداقل نمره ی قابل قبول آزمون زبان انگلیسی

همچنین مقرر شده حداقل نمره آزمون زبان انگلیسی قابل قبول برای دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به جامعه هدف اعلام‌شده در آیین‌نامه تسهیلات آموزشی مورخ 17/8/94 و نظر به مصوبه 208 هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 20/2/96، 80درصد حداقل نمره قابل قبول برای سایر دانشجویان در نظر گرفته شود.

گفتنی است مصوبه مذکور از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجراست و با ابلاغ این بخشنامه، تمامی بخشنامه های مرتبط قبلی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

202

حداقل نمره زبان آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه