Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مراغه درمجلس شورای اسلامی گفت:برخی از شهرستان‌های کشور دارای فرمانداری ویژه است که اختیارات کافی نداشته و ضروری است تفویض دراختیارات فرمانداری‌های ویژه در شهرستان‌های کشور انجام شود. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه ،علی جلیلی صبح امروز در نشست خبری باخبرنگاران با اشاره به ضرورت برخی تفویض اختیارات در فرمانداری‌های ویژه در کشور ،گفت:در برخی از شهرستان‌های کشور فرمانداری‌های ویژه وجود دارد ولی در برسی ها نشان می‌دهد اختیارات کافی برای آنها در نظر نگرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:از فرمانداری مراغه به عنوان یک فرمانداری ویژه در استان آذربایجان شرقی عنوان می‌شود ولی در کل اختیارات کافی برای تصمیم گیری در برخی مسائل را نداشته و باید اقداماتی از سوی استانداری‌ها در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی ابراز کرد:طی سال‌های گذشته جشن‌های مختلفی در راستای تبدیل این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی برگزار شده است ولی تا کنون هیچ اقدام خوبی در راستای تأمین زیرساخت‌های لازم برای تبدیل مراغه به یک منطقه ویژه اقتصادی انجام نشده است.

وی افزود:درکشور اگر برخی از تبعیض‌هایی که وجود دارد در برخی از دستگاه‌ها کنار گذاشته شود می‌توان شاهد پیشرفت در کلیه زمینه‌ها باشیم.

جلیلی در ادامه با تاکید براین که باید قانون برای همه یکسان باشد،اظهارداشت:اگربخواهیم عدالت را در کشور اجرا کنیم باید کلیه دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان براساس قانون اساسی عمل کرده و با همه مردم به یکسان و مساوی رفتار کنند.

وی تصریح کرد:شبکه آب و فاظلاب این شهرستان فرسوده است و انتظار می‌رود مسئولان شرکت آب و فاظلاب استان با تخصیص اعتبارات لازم اقداماتی در راستای اصلاح و بازسازی آن انجام دهند.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال را حمایت از تولید ایرانی نام گذاری کرده‌اند و دراین زمینه نیز وظیفه مسئولان در حمایت از تولید کالای ایرانی و فراهم کردن زمینه‌های فروش در کشور سنگین‌ترمی کند.

جلیلی در پایان با تاکید برحمایت از کالای ایرانی گفت:برخی از کالاهای تولید شده در داخل کشور کیفیت بالایی دارند و در این زمینه نیز دولت تلاش دارد با حمایت مجلس شورای اسلامی با حمایت از کارخانه‌های ایرانی زمینه را برای تولید و فروش کالای ایرانی در کشور فراهم کند.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد