Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@11:29:24 GMT

اراذل دهلران در شهر گردانده شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۲۴۶۵۷۲

اراذل دهلران در شهر گردانده شدند +عکس

صراط:نجومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران دهلران ،هدف از چرخاندن اراذل و اوباش مذکور دربین مردم را ، هشدار به هنجار شکنان و متجاوزان به عنف و نوامیس عنوان کرد و گفت: این متهمین با تشکیل پرونده به منظور صدور حکم و طی نمودن ادامه ی مراحل قانونی به مرکز استان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان وی درپاسخ به شایعات منتشره در سطح شهرگفت :هنوز هیچگونه حکمی برای این متهمین تجاوز به عنف و آدم ربا ازسوی دادگستری دهلران صادرنشده و صدور حکم از سوی اداره کل دادگستری استان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان، شرارت،آدم ربایی،چاقوکشی و...از جرایم این افراد است.
گفتنی است هزاران نفر از مردم شهرستان دهلران عصرامروز باحضور در مراسم براعت از مفسدان فی الارض از پیگیری و جدیت دستگاه قضایی شهرستان دهلران دربرخورد باهنجارشکنان و متجاوزین به عنف قدردانی کردند.
مردم خواستار اجرای حکم اشد مجازات برای این متهمان شدند.


منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند

مهدی محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار اظهار کرد: «در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان طی شش ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکارشده کرده است.»

به گزارش ایلنا، وی افزود: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوارکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخانه، ۹۸ هزار قلم انواع لوازم یدکی در مجموع به ارزش ۹۰۵ میلیارد ریال کشف شد.

دادستان شهریار در پایان تصریح کرد: ۸۹ نفر از قاچاقچیان که در زمینه قاچاق کالا که در سطح شهرستان شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز
  • دستگیری اراذل و اوباش در اتوبان زنجان - تبریز