Web Analytics Made Easy - Statcounter


سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امشب مهمان برنامه «تهران ۲۰» خواهد بود.

به گزارش امتداد نیوز، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امشب با حضور در استودیوی برنامه «تهران ۲۰» در خصوص مباحث مربوط به فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری به بحث‌ و گفتگو می‌پردازد.

برنامه اجتماعی «تهران ۲۰» شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شب‌های هر هفته با اجرای مشترک بهروز تشکر و محمد دلاوری روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگی این برنامه بر عهده محمدحسین رضوی است.

true برچسب ها : سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران سعید اوحدی شبکه پنج سیما true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران سعید اوحدی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حرکت درآمدن کاروان شادی نوروزی در خیابان‌های سبزوار

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سبزوار در حاشیه اجرای برنامه این کاروان نوروزی به خبرنگاران گفت: این کاروان با هدف نشاط بخشی به مردم و شهروندان در طلیعه سال جدید تدارک دیده شده است که در قالب آن هنرمندان این شهرستان به اجرای برنامه های متنوع هنری می پردازند.   سیدمحمد دلبری افزود: کارناوال شادی استقبال از بهار ۱۴۰۳ امروز در خیابان های شهر به حرکت درآمد که هنرمندان سبزواری با اجرای برنامه های شاد هنری و آیینی، از جمله رقص چوب و سیاه بازی مردم را به پیشواز بهار خواهند برد.   او با اشاره به برنامه‌های این کاروان شادی بهارانه گفت: این برنامه در ۲ روز آینده و تا آستانه نوروز ادامه خواهد داشت و مناطق هدف آن عمدتا توحیدشهر و نواحی حاشیه نشین از جمله کلاته سیفر و صالح آباد در جنوب غرب و جنوب شرق سبزوار خواهد بود.     مدیر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سبزوار ادامه داد: برای سه شنبه شب همزمان با شب عید اجرای برنامه‌های هنری کاروان شادی استقبال از بهار ۱۴۰۳ به مناطق مرکزی شهر سبزوار از جمله خیابان های شریعتمداری و بیهق کشیده می شود.   دلبری همچنین با اشاره به بازگشایی خانه تاریخی ترشیزی متعلق به شهرداری سبزوار و نیز مصلای تاریخی این شهر در نوروز ۱۴۰۳ گفت: هرشب اجرای برنامه های موسیقی سنتی، شاهنامه خوانی و قدردانی از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر در این ۲ مکان تاریخی پیش‌بینی شده است.     شهر سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد با گستره سه هزار و ۷۵۴ هکتار و حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، از شهرهای مهم و بزرگ خراسان رضوی با پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی است.   سبزوار دارای شمار زیادی خانه های تاریخی است که تاکنون چهار باب آن شامل خانه های تاریخی ترشیزی، جعفرزاده، ضیغمی و امین التجار مشهدی به علت بافت زیبا و معماری خاص ساماندهی شده و هر سال در ایام نوروز و تابستان برای اجرای جشن های نوروزی و برنامه های فرهنگی به روی گردشگران گشایش می یابد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ایستگاه‌های نشاط معنوی در بوستان‌های منتخب شهر قم
  • باغ عروسک‌ها مهمان کودکان پایتخت
  • به حرکت درآمدن کاروان شادی نوروزی در خیابان‌های سبزوار
  • ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد برای نوروز و ماه رمضان
  • صدور کارت گردشگری با مزایای تخفیف ویژه در اراضی عباس‌آباد
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • اجرای برنامه‌های عیدانه در تبریز با ضیافت «بهار در بهار»
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت‌سین یزد
  • تبدیل دره فرحزاد به اکو پارک/ سازمان گردشگری شهرداری تهران تاسیس خواهد شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ اسفند