Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:45:19 GMT

انقلاب به جوانان نقش آفرینی داد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۶۸۲۳

انقلاب به جوانان نقش آفرینی داد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، با اشاره به اینکه بر اساس روایات مختلف امام زمان(عج) با چهره‌ای جوان ظهور می‌کنند، اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد که دوران جوانی از اهمیت و جایگاه والایی برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نام‌گذاری سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) به نام روز جوان یاد کرد و افزود: ایشان بیشترین شباهت را به پیامبر اسلام(ص) داشتند و مورد توجه ویژه اهل‌بیت(ع) بودند.

امام جمعه قم به مساجد به‌عنوان قرارگاهی برای هویت‌سازی جوانان اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی نگاه متفاوتی نسبت به جوانان در جامعه ترویج یافت که ترویج این نگاه سبب نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف شد.

وی با بیان اینکه دشمن اعتقادات جوانان ایران اسلامی را هدف گرفته است، مطرح کرد: با وجود مشکلات مختلف اما همچنان ایران اسلامی در برخی از عرصه‌ها در قله قرار دارد و می‌تواند با استفاده از ظرفیت جوانان مشکلات را نیز رفع کند که برای تحقق این هدف، دولت باید فرمایشات رهبری در حوزه اشتغال‌زایی را جدی‌تر دنبال کند.

سعیدی با تاکید بر اینکه دولت باید به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌ها باشد، اظهار کرد: در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در راستای فعال‌سازی ظرفیت‌های فرهنگی گام‌های مطلوبی برداشته شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جامعه قم معاون وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی و امضای تفاهم نامه ساخت مستند تلویزیونی «اهل ایران» در محل فرمانداری شهرستان دشتی با حضور نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون برخوردار است.

شهرستان دشتی را یک شهرستان آبی خاکی دانست و افزود: ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های تاریخی، علمی و فرهنگی، جهاد و شهادت، فقاهت، کشاورزی، معادن و صنایع و نیز جاذبه‌های تاریخی و گردشگری احصاء و معرفی شود.

وی از آمادگی مجموعه فرمانداری جهت تهیه و ساخت مستند «اهل ایران» و همکاری با مجموعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این زمینه خبر داد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند «اهل ایران» گفت: مستند «اهل ایران» مستندی است که اهل ایران را به تصویر می‌کشد.

اسماعیل حسینی گفت: اهل ایران که در این مستند به تصویر کشیده می‌شوند کسانی هستند که با امکاناتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها فراهم کرده توانسته‌اند با همت خود و بهره گیری از علم و خلاقیت خود به نقطه‌ای برسند که باعث افتخار باشند.

وی افزود: به طور کلی معرفی شهرستان دشتی از جنبه‌های مختلف به مردم ایران از اهداف تهیه مستند اهل ایران است که از شبکه مستند پخش خواهد شد.

تفاهم نامه ساخت مستند «اهل ایران» بین فرماندار دشتی و نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید

کد خبر 6080213

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود