Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@02:46:53 GMT

کی‌روش و عابدزاده درپرتغال

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۷۰۴۵

کی‌روش و عابدزاده درپرتغال

به گزارش پارس نیوز، 

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو درادامه حضورش در ترکیب اصلی این تیم در بازی برابر تیم براگا درون دروازه قرار گرفت. این بازی البته در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود حریف قدرتمند ماریتیمو به پایان رسید. با این وجود این بازی برای عابدزاده یک بازی مهم به شمار می آمد چرا که میهمانان مهمی از جایگاه ویژه شاهد بازی او بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی روش و اوسیانو کروز سرمربی و مربی تیم ملی ایران دو میهمان ویژه این بازی بودند که برای تماشای بازی دروازه بان ملی پوش ماریتیمو در ورزشگاه حضور داشتند.


البته افراد دیگری هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند و تیم های واتفورد، وستهام، مارسی، مون پلیه، جنوا، پی اس وی، نیس، بشیکتاش، ویارئال و سلتاویگو استعدادیاب هایشان را به این بازی فرستاده بودند تا عملکرد بازیکنان حاضر در میدان را از نزدیک ببینند. این موضوع نیز می تواند برای دروازه بان ایرانی ماریتیمو خوب باشد چرا که او نیز این شانس را دارد که مورد توجه تیم های دیگر اروپایی قرار بگیرد. عابدزاده در این فصل در شش بازی در لیگ برتر پرتغال برای تیمش به میدان رفته و سه برد، دو مساوی و یک باخت به دست آورده است. او در این فصل در جام های مختلف برای ماریتیمو و در کل در 13 بازی به میدان رفته و 7 برد ، 4 مساوی و دو باخت برای این تیم رقم خورده است. عابدزاده در این بازی ها 5 بار کلین شیت کرده است. او در آخرین اردوهای تیم ملی یکی از چهار دروازه بان منتخب کارلوی کی روش بوده و حالا این شانس را دارد که یکی از مسافران جام جهانی در روسیه باشد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دروازه بان بازی کارلوس کی روش تیم ملی ایران ملی پوش لیگ برتر تیم ملی جام جهانی روسیه فوتبال تیم لیگ پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)