Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه اصلاح جدول حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمون جامع برای دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه اصلاح جدول حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمون جامع برای دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این بخشنامه آمده است: مصوبه جلسه شماره ۲۴۶ مورخ ۱۲/۱۰/۹۶ شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمون جامع برای دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی به واحد‌ها و مراکز آموزشی ارسال و جهت اجرا، ابلاغ می‌شود.

براساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی؛ حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی برای دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی به شرح جدول ذیل است:
همچنین مقرر شده حداقل نمره آزمون زبان انگلیسی قابل قبول برای دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به جامعه هدف اعلام‌شده در آیین‌نامه تسهیلات آموزشی مورخ ۱۷/۸/۹۴ و نظر به مصوبه ۲۰۸ هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مورخ ۲۰/۲/۹۶، ۸۰ درصد حداقل نمره قابل قبول برای سایر دانشجویان در نظر گرفته شود.

گفتنی است مصوبه مذکور از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجرا است و با ابلاغ این بخشنامه، تمامی بخشنامه‌های مرتبط قبلی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به اینکه از ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند، گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از شنبه اول اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند، افزود:داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳