Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:44:15 GMT

مجلس ترحیم نوه شیخ عباس قمی(ره) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۷۶۱۲

مجلس ترحیم نوه شیخ عباس قمی(ره) برگزار شد

به گزارش باشگاه مخاطبان جماران، مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی محدث زاده، اول اردیبهشت ماه با حضور جمعی از ائمه جماعات مساجد شهر تهران و عموم مردم در «مسجد حاج عبدالله» برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی محدث زاده نوه خاتم المحدثین آقای حاج شیخ عباس قمی (صاحب کتاب شریف مفاتیح‌الجنان) و در زمان فعالیتش در مسجد حاج عبدالله، زمینه خیر و برکات فراوانی را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین محدث‌زاده که از روحانیون محبوب مردم در منطقه ۱۷ شهریور و شوش تهران بود، پس از درگذشت پدرش، حاج شیخ محسن محدث‌زاده به امامت این مسجد رسید. وی همچنین کلاس درس اخلاق و تفسیر قرآن در مسجد حاج عبدالله برگزار می‌کرد.

«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اخلاق شهر تهران قرآن مسجد جماران موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم