Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب از ساخت بیش از 150 واحد مسکونی افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با حضورمعاون مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه و نماینده سازمان بهزیستی کشوردر حوزه مسکن و جمعی از نمایندگان بسیج استان های گلستان، خوزستان،البرز،تهران بزرگ، سمنان ،کرمانشاه و مازندران تفاهم نامه ای مبنی براحداث واحدهای مسکونی افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب منعقد گردید و در راستای بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو و ارائه راهکارها و مرتفع ساختن مشکلات مصوبه های به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دراثر زلزله آبان ماه سال گذشته 760 واحد مسکونی تحت پوشش بهزیستی در سطح شهر و روستا تخریب کامل شد که از این مجموع تاکنون 168 واحد آن توسط بسیج سازندگی با پیشرفت فیزیکی 25 درصد در حال ساخت می باشد و مابقی به دست پیمانکاران بنیاد مسکن با نظارت کامل و لازم در حال آواربرداری و ساخت و ساز می باشد.

 

رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب تصریح کرد: به همت سازمان بهزیستی استان و شهرستان سرپل ذهاب به ازای هر خانوار تحت پوشش که منزل مسکونی در اثر زلزله تخریب کامل شده است مبلغ 100میلیون ریال بصورت بلاعوض برای ساخت کمک می شود.

 

تصاویر تکمیلی: 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان