Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:25:25 GMT

گرگان| بازارچه‌های مشاغل خانگی در گرگان ایجاد می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۸۱۸۸

گرگان| بازارچه‌های مشاغل خانگی در گرگان ایجاد می‌شود‌

رئیس شورای شهر گرگان از پیگیری ایجاد بازارچه‌های موقت مشاغل خانگی با همکاری نهادهای مرتبط به منظور حمایت از تولیدکنندگان محصولات خانگی در گرگان خبر داد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فائزه عبداللهی ظهر امروز در کمیسیون بانوان و خانواده شورای ‌شهر گرگان از پیگیری ایجاد بازارچه‌های موقت مشاغل خانگی با همکاری نهادهای مرتبط به منظور حمایت از تولیدکنندگان محصولات خانگی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شورای ‌شهر با همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی و نهادهای مرتبط در اسفند ماه اقدام به ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی کرده، افزود: این بازارچه‌ها فرصت مناسبی را برای عرضه محصولات تولیدی و مساغل خانگی بانوان سرپرست خانوار ایجاد کرده بود که رضایت آنها و استقبال شهروندان را در پی داشت.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای ‌شهر گرگان با بیان اینکه حدود 100 نفر از بانوان سرپرست خانوار در 3 مکان تعیین شده برای ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی شرکت کردند، اظهار داشت: با توجه به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی و اشتغال‌زایی، ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه محصولات تولیدی ضروری است در بسیاری از کشورها متداول است و در این راستا ایجاد بازارچه‌هایی برای عرضه محصولات خانگی و تولیدی در دستور کار قرار دارد.

عبداللهی همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری مشکلات پارک بانوان به منظور افزایش رفاه شهروندان و تامین شرایط مناسب برای استفاده بهینه بانوان از این فضا، خاطر نشان کرد: تعمیر سنگ‌فرش، حصارکشی، تامین امنیت، تکمیل آلاچیق‌ها، تامین روشنایی مناسب، سرویس بهداشتی و مواردی از این دست از جمله مشکلات مطرح شده این پارک است که باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای ‌شهر گرگان تصریح کرد: همچنین تعیین فضایی اختصاصی برای بانوان به منظور انجام فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی از ضروریات شهری است و این فضاها باید با رعایت امنیت اجتماعی، محصور بودن، مشرف نبودن ساختمان‌های اطراف به پارک زنان در نظر گرفته شود.

رئیس شورای ‌شهر گرگان همچنین از پیگیری برگزاری جشنواره "شهروند ماندگار" خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره در راستای شناسایی و معرفی مفاخر شهر در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی پیشنهاد شده و امید است در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فاطمه سلیمی _امروز هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت»، با بیان اینکه در این پروژه، باغ‌های مختلفی تعریف و طراحی شده است، اظهار کرد: از جمله این باغ‌ها، باغ بانوان بوستان کرامت است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته، تاکید جدی ما بر این بوده است که اولین باغ بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، باغ بانوان باشد.

سلیمی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های تفریحی، ورزشی و فضای سبز ویژه بانوان داشتند و با همین نگاه، سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌های متعددی از سطح شهر ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از باغ بانوان بوستان کرامت، همت جهادی را در شهرداری می‌طلبد و شهردار و معاونان شهردار باید بیش از پیش پای کار تکمیل پروژه باشند تا شاهد پیشرفت و ساخت آن باشیم.

سلیمی گفت: طراحی‌های خوبی در بوستان کرامت صورت گرفته و پیمانکار هم مستقر شده و درحال اجرای پروژه است، بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 751495

دیگر خبرها

  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم