Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی سابق آرسنال دوران خوبی را با مربیگری در لیگ MLS سپری می کند و فکر می کند حالا برای هر چالشی آماده است. 

طرفداری - پس از آنکه مشخص شد که آرسن ونگر در پایان فصل جاری از آرسنال جدا می شود، اخبار زیادی در مورد جانشین مرد فرانسوی منتشر می شوند. پاتریک ویرا، هافبک سابق آرسنال سومین فصلش را به عنوان مربی در نیویورک سیتی بسیار خوب آغاز کرده و خیلی ها معتقدند او یکی از بهترین مربیان لیگ MLS است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گل، ویرا که در کنار الگری، یواخیم لوو و تیری آنری، از گزینه های هدایت توپچی هاست، در مورد اینکه آیا تماسی از باشگاه آرسنال دریافت کرده یا خیر، گفت:

صادقانه و به طور جدی می گویم؛ نه! چرا هنوز تماسی با من گرفته نشده؟ زیرا من هنوز قرارداد دارم و حداقل تا پایان فصل با تیم هستم و بعد، پس از اتمام قراردادم، هر چیزی ممکن است. با این حال تا پایان فصل، قرارداد دارم. 

خیلی ها معتقدند با توجه به اینکه دو باشگاه نیویورک سیتی و منچسترسیتی، مالکان یکسانی دارند، ویرا می تواند پس از گواردیولا، هدایت سیتیزن ها را به عهده بگیرد.

آیا برای هدایت آرسنال آماده اید؟

اگر سوالتان این است، باید بگویم بله، آماده ام. اینکه باشگاه های بزرگ اروپا به شما علاقه مند شوند، حس فوق العاده ای دارد. این نشان می دهد مردم کار شما را دنبال می کنند و اینکه شما کارتان را خوب انجام داده اید. واقعا از این بابت خوشحالم. مهمترین مساله برای من این است که تمرکزم را بر روی کار کنونی ام بگذارم. فکر، انرژی و تمرکز من برای این است که چگونه بازی بعدی را ببریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی