Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر مرکز بهداشت شماره2 شهرستان اصفهان در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهر حسن آباد گفت: این پرستار شبانه روزی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به بانوان در این مرکز فعالیت خواهد کرد.

منصوره ابوفاضلی افزود: سه پزشک هم  به صورت شیفت های ده روزه و   شبانه روزی در این مرکز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص تأخیر در تکمیل و افتتاح ساختمان جامع سلامت شهر حسن آباد نیز گفت: کل بودجه مصوب این طرح به مبلغ  460میلیون تومان  جذب شده و توقف چند ماهه عملیات ساختمانی فقط به دلیل مشکلات فنی و مهندسی ساختمان بوده  است که با مرتفع شدن این مشکلات نیز عملیات اجرایی آن از خرداد از سر گرفته می شود. 

وی افزود : عملیات اجرایی این ساختمان تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهر حسن آباد تنها نقطه شهری منطقه جرقویه علیا و مرکز این بخش است که بیش از 5 هزار نفر جمعیت دارد و 12 روستای منطقه تحت پوشش بهداشتی و درمانی این شهر هستند.

فاصله شهر حسن آباد جرقویه علیا تا مرکز استان 120 کیلومتر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز

مسعود قلعه‌سفیدی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در این راستا ۷۶ پایگاه اورژانس ثابت و سیار، یک پایگاه اورژانس هوایی، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه موتورلانس آماده خدمت رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه از مجموع پایگاه‌های اورژانس استان ۳۳ پایگاه شهری و ۴۲ پایگاه جاده‌ای هستند افزود: از اتوبوس آمبولانس‌های استان نیز یک دستگاه برای شرق استان، یک دستگاه برای غرب استان و یک دستگاه نیز برای مرکز استان پیش بینی شده است که خدمات فوریت‌های پزشکی را به مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها ارائه خواهند کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ایام تعطیلات سال گذشته پایگاه‌های اورژانس چهار هزار و ۷۹۷ ماموریت را انجام دادند که از این تعداد یک هزار و ۱۰۲ مورد، ماموریت‌های ترافیکی بودند.

قلعه‌سفیدی ادامه داد: در مجموع در قالب این ماموریت‌ها چهار هزار و ۱۷۱ نفر مصدوم شدند که یک هزار و ۱۳۹ مورد مصدومان ترافیکی بودند.

وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات عید امسال تمام اماکن اقامتی، تفریحی و همچنین مراکز تهیه، عرضه و توزیع مواد غذایی به منظور پیشگیری از بروز بیماری‌ها و مسمومیت‌ها از ۲۵ اسفند جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده به دقت بررسی و نظارت می‌شوند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی مورد نیاز این ایام نیز پیش بینی شده است یادآور شد: ۵۴ داروخانه شبانه روزی در استان وجود دارد که ۳۷ داروخانه در مرکز استان و بقیه در شهرستان‌ها هستند ضمن آنکه ۲ داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی نیز در روز‌های تعطیل تا ساعت ۱۳ و در روز‌های غیرتعطیل تا ساعت ۲۰ شب باز و آماده ارایه خدمات هستند.

وی گفت: ۱۶ پایگاه‌های مرکز جامع سلامت ۲۴ ساعته نیز در مراکز و شهرستان‌ها باز هستند که فعالیت مراکز تهیه و طبخ مواد غذایی، آب، بهداشت حرفه‌ای و بهداشت محیط را زیر چتر نظارتی خود دارند.

قلعه‌سفیدی با اشاره به اینکه در هر شهرستان نیز پیش بینی شده است یک مرکز ۲۴ ساعته دندانپزشکی فعالیت داشته باشد افزود: تمام بیمارستان‌ها نیز در این ایام فعال هستند و اگر کمبود نیرو در هر شهرستانی بوجود بیاید، شهرستان‌های همجوار آنها را پوشش خواهند داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سازماندهی ۴۵۰ نیروی اورژانس برای اجرای طرح سلامت نوروزی در اردبیل
  • فعالیت نوروزی مراکز درمانی و جامع سلامت در خوزستان
  • اعلام برنامه کشیک مراکز بهداشتی درمانی در نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش۱۲۷ مرکز بهداشتی و درمانی در مجموعۀ زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • نوبت‌های کاری مراکز درمانی و بیمارستان‌های خراسان شمالی در نوروز
  • نوبت های کاری مراکز درمانی و بیمارستان های خراسان شمالی در نوروز
  • آماده‌باش مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز
  • آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه
  • اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۷۰۰ نفر در اردوی جهادی طرح سنجش سلامت مهرورزی