Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پردیس امام خمینی(‌ره) خواهران استان گلستان گفت: آئین نکوداشت ٦٥ سال تلاش تربیت معلم در پردیس امام خمینی(‌ره)‌ خواهران استان گلستان ١ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،‌ بهجت تربتی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان از برگزاری آئین نکوداشت همایش ٦٥ سال تلاش و پویایی در عرصه تربیت معلم و آموزش معلم در پردیس امام خمینی(‌ره)‌ خواهران گلستان خبر داد و اظهار داشت:  ‌این همایش در روز دوشنبه ١ اردیبهشت ماه از ساعت ١٧ تا ١٩ در محل دانشگاه فرهنگیان پردیس امام خمینی(‌ره) خواهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پردیس امام خمینی(‌ره) خواهران استان گلستان ادامه داد: ‌بحث آموزش اهمیت زیادی دارد و به عنوان یک مقوله زیرساختی در کشورهای دنیا به این مسئله رسیدن که بخش آموزش بیش از بخش‌های دیگر نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری دارد.

تربتی‌نژاد یادآور شد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه آموزش، تربیت معلم است و به عنوان یک مسئله مهم در کشور باید دیده شود و از جایگاه خاصی نیز برخوردار است.

وی افزود: با تدوین سند بنیادین در آموزش و پرورش، کشور ما نیز به صورت جدی به موضوع آموزش می‌پردازد و ما نیز برآن شدیم که براساس آن تربیت معلم را معرفی و برجسته‌تر کنیم و تلاش‌هایی که شده را قدر بشناسیم و پاسداشتی برای تلاش‌گران این عرصه داشته باشیم.

سرپرست پردیس امام خمینی(‌ره) خواهران استان گلستان تاکید کرد: نخستین دانش‌سرای مقدماتی که نخستین تلاش در استان ما بود در سال ١٣١٦ در گرگان تاسیس شده که پس از این سال بیشتر مکان‌هایی که برای آموزش استفاده می‌کردند مکان‌های اجاره‌ای بود.

تربتی‌نژاد گفت :‌ از دهه ١٣٣ به بعد ما نخستین ساختمان تربیت‌معلم را در محل پردیس دانشگاهی خواهران تاسیس شد. دانشگاه فرهنگیان خواهران پردیس امام خمینی(‌ره)‌ استان گلستان از سال ١٣٩ راه‌اندازی شده که ٣ نفر دانشجو دارد و از سال آینده ٢٥ نفر به ظرفیت این دانشگاه اضافه می‌شود.

سرپرست پردیس امام خمینی(‌ره) خواهران استان گلستان تاکید کرد:‌ در این دانشگاه دانشجویان در رشته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی و ریاضی و ٤ نفر دانش آموز مهارت‌آموزی ماده ٢٨ تحصیل می‌کنند.

ترتبی‌نژاد یادآور شد: حدود ٧ نفر دانشجوی کارشناسی ناپیوسته در 8 رشته دینی و عربی،‌ علوم اجتماعی،‌ علوم تجربی،‌ هنر،‌ زبان ادبیات فارسی،‌ ریاضی،‌ حرفه و فن فارغ‌التحصیل کردیم.

وی از برگزاری نمایشگاه در آئین نکوداشت ٦٥ سال تلاش و پویایی عرصه تربیت و آموزش معلم در پردیس امام خمینی(ره)‌ خواهران گلستان خبر داد و گفت:‌ در این نمایشگاه عکس‌هایی از فعالیت‌های معلمان از گذشته تا به امروز به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست پردیس دانشگاه فرهنگیان پردیس امام خمینی(‌ره)‌ گرگان افزود: ‌مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، مدیران استانی و فارغ‌التحصیلان دهه‌های ٣ تا ٩ در این مراسم حضور دارند.

انتهای پیام/ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از واگذاری زمین‌های محدوده شهر‌های صمصامی و بازفت به راه و شهرسازی خبر داد
-نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بن با رویکرد بررسی مشکلات آموزشی و گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.
-رئیس آموزش و پرورش شهرستان کیار گفت: تجمع بزرگ معلمان این شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های ۲۰ گانه گرامیداشت مقام شامخ معلم در این شهرستان است.
-جمعی از هنرمندان و شاعران استان در عصر شعر وعده صادق شهر وردنجان، سروده‌های خود را با مضمون عملیات مقتدرانه سپاه خواندند.
-هنرمندان شهرستان لردگان در قالب سه گروه سرود و یک گروه تئاتر به بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان هرمزگان اعزام شدند.
-در هفته سلامت بیش از ۲۰ برنامه در شهرستان فلارد برگزار می‌شود.
-در نخستین روز از هفته سلامت، گلزار شهدای شهر لردگان غبار روبی و عطر افشانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است