Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@08:06:10 GMT

ضرب‌وشتم یک شهروند توسط ماموران راهنمایی و رانندگی/فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۸۸۵۶

‍‍‍‍‍‍

این ویدئو توسط کاربران در شبکه های مجازی دست به دست می شود. آفتاب‌‌نیوز :

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایی ۱۲۱ خودروی مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ روز بیست‌وچهارم اسفند تا ساعت ۷:۰۰ امروز (دوشنبه) ۱۲۱ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است و اکیپ‌های نودوپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند، اقدام می‌کنند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان (کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان) اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ روز بیست‌وچهارم اسفند تا ساعت ۷:۰۰ امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ ۲۸ مورد تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۲۹ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی‌که فرد یا مسافری، اقدام به برپایی چادر در سطح شهر کند، مأموران تذکر می‌دهند تا چادر توسط مسافر جمع شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۷:۰۰ روز بیست‌وچهارم اسفند تا ساعت ۷:۰۰ امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ ۱۲۱ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است، گفت: اکیپ‌های نودوپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند یا جمع‌آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جذب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

ابوطالبی افزود: در این مدت، هدایت و ساماندهی ۸۷ متکدی و ۴۸ دست‌فروش در شهر انجام شد.

کد خبر 737353

دیگر خبرها

  • برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز
  • دستگیری قاتلان شهروند محمودآبادی در تهران
  • راهنمایی ۱۲۱ خودروی مسافران نوروزی در اصفهان
  • اسکان مسافران نوروزی لرستان در ۱۶۱۵ کلاس درس
  • هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد
  • هوشمند سازی فعالیت های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد
  • راهنمایی برای خرید نرم افزار فروشگاهی رستورانی
  • آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان رامشیر
  • شهروندان اردبیلی از تردد غیرضروری در مرکز شهر خودداری کنند
  • اعمال قانون در انتظار سد معبرکنندگان در اردبیل