Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردا پنجشنبه بمنظور دیدار با جمعی از مراجع تقلید و علما و همچنین افتتاح چند پروژه به شهر قم سفر خواهد کرد.

مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اعلام این مطلب که علی ربیعی فردا پنجشنبه به شهر قم سفر خواهد کرد، اظهار داشت: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قم، بمنظور دیدار با مراجع تقلید و علما و به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات برنامه‌های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی فردا و رأس ساعت ۷صبح وارد قم خواهد شد و در اولین برنامه پیش‌بینی شده، بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون در آرامستان بهشت معصومه قم خواهد رفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، خاطرنشان کرد: دومین برنامه ربیعی در سفر به شهر قم، شرکت در همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کار و تلاش استان قم و همچنین رونمایی از سند توسعه اشتغال این استان خواهد بود که این برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: علی ربیعی در ادامه برنامه‌های پیش از ظهر پنجشنبه خود در شهر قم، به ترتیب با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و وحید خراسانی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد که بعد از آن نماز ظهر و عصر اقامه خواهد شد.

کاویانی گفت: برنامه‌های نوبت عصر علی ربیعی، با افتتاح چندین پروژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قم از جمله افتتاح مجموعه استخر همراه خواهد بود که زمان این برنامه ها از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۰۰ پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰ فردا عصر هم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مؤسسه علوم وحیانی اسراء می‌رود تا با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه دیگر ربیعی برای عصر فردا که از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داشت، افتتاح خط واحد تولیدی فنر در شهرک صنعتی قم و صرف نهار با کارگران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، از ساعت ۱۸:۰۰ فردا پنجشنبه هم به دیدار آیت الله مکارم شیرازی خواهد رفت و پس از آن در ساعت ۱۹:۰۰ با حضور در دفتر آیت الله سبحانی، با این مرجع تقلید هم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اشتغال رفاه اجتماعی قم مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن ۷۱ هزار مسکن در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت گفت: علاوه بر رتبه اول استان قم در سرعت ساخت ین مسکن‌ها از کیفیت کاملی هم برخورد دارند و ۵ عامل نظارتی بر پروژه‌ها نظارت دارند.

وزیری راد گفت: بانک‌های دولتی در حوزه پرداخت وام فعال عمل کردند، اما بانک‌های خصوصی باید وارد شوند تا مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تعدادی از پروژه‌هایی که از طرح قبلی مسکن مهر مانده بود تا مهر تحویل تمامی پروژه‌های باقیمانده دولت قبل تا بهمن ماه تحویل می‌شوند.

وزیری راد افزود: در استان قم هیچکس از پروژه‌ها خارج نشده است و خرید و فروش فیش‌ها همچنان ممنوع است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در فضای کاری استان قم به بیش از ۱۲ هزار نفر کارگر کارگاه‌های تولیدی و خدماتی نیاز داریم گفت کارگر ماهر و نیمه ماهر و تکنسین جز این نیاز‌ها در قم هستند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در حال حاضر اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم به صورت رایگان در حال آموزش و مهارت آموزی است و شهروندان می‌توانند حداکثر استفاده را از این فرصت آموزشی داشته باشند.

وزیری راد همچنین گفت: در استان قم بیش از ۹۰ درصد شهروندان یارانه را دریافت می‌کنند و هک ۱ تا ۵ را عموماً کارگران تشکیل می‌دهند.

او  افزود: از نظر حقوق و مزایا هیچ تفاوتی بین کارگران عادی و معلول نیست و بکارگیری معلولان در فضای کار تخفیفات ویژه‌ای را برای کارفرمایان دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دوازدهم اردیبهشت ماه اول می‌روز جهانی کارگر است گفت تمامی کارگران در این روز تعطیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند