Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 

 

 

کتاب اخیر «جیمز کومی»، رئیس اخراج شده اف بی آی، درباره ملاقاتهای شخصی اش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نخستین هفته ارائه به بازار بیش از 600 هزار نسخه به فروش رفت. این آخرین نمونه از کتابهای سیاسی پرفروش در تاریخ آمریکا محسوب می شود.

آمارها نشان می دهد، کتاب «وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغها و رهبری» به نویسندگی «جیمز کومی» در یک هفته اخیر حتی از کتاب «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات 2016 با نام «چه اتفاقی افتاد؟» و کتاب «آتش و خشم» به نویسندگی مایکل وولف - که همه آنها درباره دونالد ترامپ هستند-- هم فروش بیشتری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز کومی از زمان ارائه این کتاب در مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی زیادی شرکت و حتی درباره این کتاب تور هم برگزار کرده است. او در بخشی از این کتاب ریاست جمهوری دونالد ترامپ را همانند رهبری یک گروه اوباش توصیف کرده است که وفاداری شخصی را به قانون و حقیقت ترجیح می دهد.

 

ترامپ در مه سال گذشته میلادی جیمز کومی را در حالی که مشغول انجام تحقیقاتی درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بود، از سمت ریاست اف بی آی اخراج کرد. رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون بارها ادعای دخالت روسیه در این انتخابات را تکذیب کرده است.

کومی در کتاب جدیدش درباره لحظات پرچالشی که او در دوره ریاست اف بی آی با آن مواجه شده است، توضیحاتی را ارائه کرده است. جیمز کومی نام این کتاب را با اقتباس از درخواست های ترامپ از خود انتخاب کرده است. رئیس جمهور آمریکا در طول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا از کومی خواسته بود که به او وفادار بماند. ترامپ حتی بارها پیش از انتشار این کتاب، جیمز کومی را دروغگو خطاب کرده بود.

 

کتاب هیلاری کلینتون در هفته نخستی که به بازار ارائه شد، بیش از 300 هزار نسخه به شکل کتاب چاپی، کتاب الکترونیکی، سی دی و صوت به فروش رفت. بر اساس گزارش «ان پی دی»، کتاب مایکل وولف تاکنون 975 هزار نسخه و کتاب کلینتون تاکنون 511 هزار نسخه به شکل کتاب چاپی به فروش رفته است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روسیه انتخابات کتاب رئیس جمهور آمریکا پارس اف بی آی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، انیمیشن «فیلم گارفیلد» محصول سونی در اولین آخر هفته اکرانش در بازار جهانی، فروشی ۲۲ میلیون دلاری را ثبت کرد. این در حالی است که فیلم تنها در ۱۸ بازار پخش خود را شروع کرده که به معنی ۳۵ درصد از بازار بین‌المللی آن است و از همه اینها باید نتیجه گرفت که آغاز نمایش آن شروع امیدوارکننده‌ای برای یک فیلم خانوادگی را نشان می‌دهد.

«فیلم گارفیلد» تا ۲۴ ماه می در آمریکا و کانادا اکران نمی‌شود و برای اولین اکران آن در آمریکای شمالی فروشی ۳۵ میلیون دلاری پیش‌بینی می‌شود. این در حالی است که هم زمان پیش‌درآمد «مکس دیوانه» یعنی «فیوریوسا» جورج میلر هم اکران خود را شروع می‌کند.

در بازار بین‌المللی «فیلم گارفیلد» با ۳.۲ میلیون دلار از فروش ۵ روزه خود در اسپانیا، بیشترین فروش را ثبت کرده و پس از آن برزیل با ۲.۲ میلیون دلار، ایتالیا با ۱.۶ میلیون دلار و پرو با ۱.۳ میلیون دلار به استقبال این گربه رفته‌اند.

گفته شده فروش اولیه این فیلم ۷۶ درصد بالاتر از فیلم دوستانه «دی سی لیگ سوپر حیوانات خانگی» است که در نهایت ۱۱۳ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد و ۴۱ درصد بیشتر از «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» است که فروشش را به آرامی شروع کرد اما در نهایت ۲۹۵ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد.

«گارفیلد» قرار است در طول تابستان در مناطق کلیدی بین‌المللی عرضه شود.

کریس پرت صداپیشه اصلی «فیلم گارفیلد» در نقش گربه نارنجی معروفی حرف می زند که از دوشنبه‌ها متنفر است و لازانیا را دوست دارد. داستان این فیلم با تمرکز بر گارفیلد و سگی که دوستش است، درباره ملاقات شانسی او با پدر گمشده‌اش است؛ یک گربه خیابانی ژولیده به نام ویک که ساموئل ال. جکسون صداپیشگی آن را انجام داده و این ۲ مجبور می‌شوند زندگی راحت خود را کنار بگذارند و به ویک بپیوندند و در یک دزدی بزرگ به او کمک کنند.

دیگر صداپیشگان این فیلم شامل هانا وادینگهام، نیکلاس هولت، برت گلدشتاین و بوون یانگ هستند.

کد خبر 6097955

دیگر خبرها

  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین