Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، اسماعیل غنیان در جمع اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرکرد افزود: مرحوم نیری همواره به نیکی از نیک اندیشان و فعالین در عرصه سلامت این استان یاد می کردند.
وی، با اشاره به شرایط جغرافیایی و اقلیمی منطقه و سرانه درآمد کم مردم این استان، کمک های خیرین را قابل توجه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غنیان با تاکید بر اینکه باید امکان دسترسی به خدمات در دورافتاده ترین مناطق نیز فراهم شود از تلاش های خیرین و فعالین حوزه سلامت در چهارمحال و بختیاری تقدیر و پیشرفت ها را قابل توجه دانست.
وی اظهار داشت: تا کنون در بیش از ۲۷۰ نقطه کشور دفتر مجمع خیرین سلامت تشکیل شده است.
به گفته وی، هم اکنون ده هزار نفر بعنوان اعضای هیات امنا و شوراهای خیرین سلامت مشغول به فعالیت هستند.
غنیان گفت: در مجموع بیش از ۹۲هزار خیر در طول مدت فعالیت مجمع خیرین سلامت کشور در خلق حماسه تامین ۵ هزار میلیارد تومانی هزینه های احداث و راه اندازی پروژه های حوزه سلامت تا پایان سال ۹۵ مشارکت داشته اند.
معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: تاکنون ۶هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی درمانی از خانه و پایگاه بهداشت تا مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور توسط مجمع خیرین سلامت احداث شده است.
غنیان، عملکرد شفاف و عمل بر اساس قوانین و ضوابط را از ویژگی های بارز فعالیت های مجمع خیرین سلامت عنوان کرد و افزود: ارائه گزارش شفاف از اقدامات صورت گرفته در ایجاد اعتماد مردمی بسیار موثر واقع شده است.
وی در ادامه به اتخاذ تصمیمات مطلوب در راستای تشویق و حمایت از خیرین اشاره داشت و افزود: اخیراً مصوبه ای ابلاغ شده است مبنی بر اینکه پولی که به حساب مجمع خیرین واریز می شود بعنوان پرداختی خیر به اداره مالیات محسوب شود.
وی در ادامه به تغییر آئین نامه برگزاری انتخابات مجمع خیرین سلامت اشاره داشت و افزود: پیرو برخی اعتراضات NGO ها در خصوص استفاده از برخی امکانات دولتی،‌تغییراتی در این آئین نامه ایجاد شده است که بیشتر شکلی بوده و در ماهیت تاثیر آنچنانی نداشته است.
وی ایجاد تعهد بیشتر برای مدیران برای پاسخگویی را از دیگر مباحث مورد توجه در آئین نامه اصلاح شده عنوان کرد.
غنیان در پایان عملکرد هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و پیشنهاد تمدید مهلت فعالیت اعضای هیات مدیره برای یک دوره دیگر را مطرح نمود.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان چهارمحال و بختیاری انتخابات چهارمحال و بختیاری درآمد مالیات موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری