Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@21:23:32 GMT

محفل انس با قرآن مجید در واحد نراق برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۹۶۵۰

محفل انس با قرآن مجید در واحد نراق برگزار می‌شود

جشن میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با عنوان ( به استقبال بهار قرآن ) به همت کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق باحضور قاری بین المللی استاد دکتر حسن احمدی‌زاده و قاری کشوری استاد محسن عباسیان و قاری نوجوان صالح احمدی و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان واحد نراق در تالار علامه نراقی این واحد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق با گرامیداشت روز جهانی مستضعفان و تقارن آن با روز معلم و گرامیداشت شهید مظلوم استاد مرتضی مطهری گفت: «دوست و دشمن، مسیحی و غیر مسیحی تا شیعه مخلص در ارتباط با شخصیت، بزرگواری، منزلت و عظمت حضرت علی (ع) صحبت کرده‌اند و این حاکی از این است که این شعاع پرنور حضرت قلوب آنها را دربرگرفته است.»

دکتر علیرضا انتظاری نجف آبادی بیان کرد: ‌«اوج اخلاص، انسانیت و دلداگی حضرت علی (ع) اوصافی است که ما باید از آن بهره ببریم و به آن افتخارکنیم و ببالیم و آنگونه که شایسته و باید پیروی از آن حضرت هست سبک زندگیمان را سامان بدهیم و در ارتباط با فضایل آن حضرت و فرزندان بزرگوارش بویژه امام زمان(عج) بیشتر بیاندیشیم و کار و زندگیمان را بر مبنای اخلاقیات قرار دهیم.»

وی با تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: «مقام معلم بسیار بزرگ است و حق پدری به انسان دارد که اگر معلمان و استادان ما دردنیا هستند باید شاکر آنها بود و آنها را احترام کنیم و از آنها بخواهیم که برایمان دعا کنند که عاقبت بخیر شویم و اگر از دنیا رفته‌اند برای آنها خیرات داشته باشیم؛ باز دعای آنها برای ما کارساز خواهد بود.»

علیرضا انتظاری نجف آبادی اظهار کرد: «برگزاری جشن تکلیف ۲۰ تن از فرزندان کارکنان و دانشجویان واحد نراق، برگزاری مسابقه ونمایشگاه نقاشی فرزندان استادان وکارکنان با موضوع حجاب و عفاف و نماز از طرف کانون ریحانه، همچنین آیین تجلیل از رتبه های برتر مسابقات کتبی و تکریم فعالان اقامه نماز و طرح تلاوت همه روزه قرآن کریم در مسجد دانشگاه از دیگر برنامه های متنوع جانبی است.»

به گفته وی حسن ختام این آیین روح بخش رونمایی از کتاب ارزشمند «تحفه المصائب» اثر عالم فرزانه مرحوم سیدفتحعلی تقوی موسوی (ره) که در سال ۱۲۵۶هجری قمری نگاشته شده و به تازگی به همت دکتر محمدرضا شریفی عضو هیات علمی واحد نراق تصحیح شده است و با اهتمام سید ابوالفضل مفتی الشیعه دانشجوی ارشد واحد نراق توسط انتشارات آفاق غدیر در ۸۰۰ صفحه منتشر روانه بازار شده است خواهد بود. وبرنامه ها با تجدید بیعت با آرمانهای امام ،رهبری و شهدای عزیز و قرائت فاتحه بر مزار پنج آلاله مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و اقامه نماز پایان خواهد یافت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها