Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تذکراتي کتبي به مسئولان خواهان رسيدگي به وضعيت کشاورزان خسارت ديده، اجراي پروتکل مرزي، ابلاغ خريد تضميني گندم و فراهم کردن شرايط براي کوچ 45 ميليون نفر از کاربران پيام رسان هاي خارجي به پيام رسان هاي داخلي شدند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، اکبر رنجبرزاده عضو هيات رييسه مجلس تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور را در جلسه علني امروز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين علي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر و سيد محمد جواد ابطحي نماينده مردم خميني شهر به وزير ارتباطات در باره ضرورت شفاف سازي مالکان و مديران بخش هاي ارتباطي و لزوم حفظ حريم شخصي افراد و همچنين فراهم کردن شرايط براي کوچ 45 ميليون نفر از کاربران پيام رسان هاي خارجي به پيام رسان هاي داخلي و پيش بيني بسته هاي تشويقي براي انجام اين مهم تذکر دادند.
حسن سليماني نماينده صحنه و هرسين در مجلس شوراي اسلامي به وزير نيرو در خصوص برداشت غيرمتعارف آب هاي زيرزميني دشت چمچمان توسط شرکت پتروشيمي و شرکت پلي اتيلن کرمانشاه تذکر داد.
همچنين ملکشاهي نماينده مردم خرم آباد در مجلس به عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي در خصوص رسيدگي به عملکرد مدير فرودگاه خرم آباد مبني بر پرونده سازي براي کارمندان تذکر دادند.
اکبر رنجبرزاده نماينده مردم اسدآباد و امير خجسته نماينده همدان و فامنين در تذکري به رييس جمهوري خواستار رسيدگي به وضعيت کشاورزان خسارت ديده شدند.
ولي داداشي نماينده آستارا به محمد جواد ظريف وزير امور خارجه در خصوص تمديد پروتکل مرزي با کشور آذربايجان تذکر داد.
علي ساري نماينده مردم اهواز به بيژن زنگنه وزير نفت در تذکري خواستار اجراي وظايف اين وزارتخانه در قبال واحدهاي تخصصي مربوطه شد.
نادر قاضي پور و عليرضا محجوب نمايندگان اروميه و تهران و سه نماينده ديگر مجلس به رييس جمهوري در خصوص ابلاغ خريد تضميني گندم تذکر دادند.
محمد دهقان، احمد اميرآبادي فراهاني و جواد کريمي قدوسي نمايندگان چناران، قم و مشهد به رئيس جمهور ضرورت متوقف کردن رفتارها و مواضع دوگانه و پرهيز از حاشيه‌سازي و ضرورت پرداختن به مشکلات اصلي کشور همچون فساد اطرافيان رئيس‌جمهور و همچنين رفع معضل بيکاري را متذکر شدند.
نادر قاضي‌پور، پروانه مافي، سيده فاطمه ذوالقدر، سيدمحمد جواد ابطحي، طيبه سياوشي، عليرضا محجوب، سيدجواد حسيني کيا، اکبر رنجبرزاده، محمدعلي پورمختار، جواد کريمي قدوسي، احمد سالک، حميدرضا فولادگر، سيدحسين نقوي حسيني و نصرالله پژمانفر در تذکري به ربيس‌جمهوري عنوان کردند که در بيمارستان جمعيت هلال‌احمر ايران در دبي چه مي‌گذرد و چه خبر است.
حسين علي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر در مجلس به وزير کشور در خصوص اخذ عوارض غيرقانوني بخشداري ها و فرمانداري ها از وسايل حمل و توليدات کشاورزي در داخل شهر تذکر داد.
همچنين عباسعلي پوربافراني نماينده نائين و اميرآبادي فراهاني نماينده قم به وزير جهادکشاورزي در خصوص بررسي علت افزايش قيمت نهاده‌هاي دامي و مشکلات مرغداري ها تذکر دادند.
حسينعلي حاجي دليگاني، سيد محمد جواد ابطحي و احمد اميرآبادي فراهاني در تذکري به وزير نفت در خصوص لزوم دستور اين وزارتخانه به شرکت گاز مبني بر اينکه از متقاضيان اشتراک گاز تعهدنامه گواهي امضاي دفترخانه را بپذيرند تا از جيب مردم پول بيش از اين برداشته نشود.
همچنين حسينعلي حاجي دليگاني در تذکري به وزير کشور درخصوص اينکه نيروي انتظامي براي صدور گواهي نامه ولي، مردم را به دفاتر اسناد رسمي ارجاع ندهند چرا که موجب تحميل هزينه ها مي شود
تذکر نادر قاضي پور و علي بيگي نمايندگان اروميه به رييس جمهوري و وزير امور خارجه در خصوص تسريع در معرفي سفير ايران در صوفيا تذکر دادند.
همچنين احمد مرادي نماينده مردم بندرعباس در مجلس در تذکري به عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي اعلام کرد که توجه به احياي بافت فرسوده اين شهر لازم است چرا که در صورت وقوع حادثه هايي مانند زلزله امکان وقوع فاجعه وجود دارد.
احمد دهقان نماينده مردم طرقبه به رئيس جمهور در خصوص ضرورت رفع مشکل بيکاري، متوقف کردن رفتارها و مواضع دوگانه و پرهيز از حاشيه سازي و ضرورت پرداختن به مشکلات اصلي کشور همچنين رسيدگي به مسائل اطرافيان.
احمد مرادي نماينده بندرعباس به وزير بهداشت در خصوص عدم وجود آمبولانس دريايي و از بين رفتن جان مردم تذکر داد.
منصورمرادي نماينده مريوان هم در تذکيري به رييس جمهوري در خصوص دليل عدم سرمايه‌گذاري شرکت‌هاي دولتي در استان کردستان تذکر داد.
عليرضا رحيمي و علي مطهري نمايندگان تهران به اتفاق 44 نماينده ديگر به رييس جمهوري، وزير کشور و وزير علوم در خصوص ضرورت بهره‌گيري و استفاده از ظرفيت نخبگان اهل سنت در حوزه‌هاي مديريتي در سطوح مختلف و تقويت مشارکت همه اقوام در اداره امور کشور به منظور همبستگي ملي تذکر دادند.
عليرضا رحيمي نماينده مردم تهران به اتفاق 64 نماينده ديگر به وزيران دفاع، کشور و اطلاعات در خصوص علت روند کند پاکسازي مناطق آلوده به مين در مناطق غربي و جنوبي کشور عليرغم سپري شدن سه دهه از پايان جنگ تحميلي و توقف تلفات جاني از ساکنان آن مناطق تذکر دادند.
منصور مرادي نماينده مريوان در تذکري به وزير آموزش و پرورش خواستار اجراي اصل 15 قانون اساسي شد.
محمد دهقان و جواد کريمي قدوسي نمايندگان چناران و مشهد به رييس جمهوري در خصوص علت عقب‌نشيني مکرر ايشان در برابر بيگانگان و از سوي ديگر توهين و تحقير نهادهاي انقلابي و نظارتي کشور تذکر داد.
همچنين جبار کوچکي‌نژاد نماينده رشت به وزير راه و شهرسازي در خصوص ايجاد اختلال در حوزه مأموريت نظام مهندسي ساختماني و صدور بخشنامه‌هاي غيرکارشناسي تذکر داد.
جواد کاظم نسب نماينده اهواز هم در تذکري به وزير نيرو خواستار تأمين آب شرب روستاهاي شهرستان باوي و حوزه انتخابيه شد.
جلال محمودزاده نماينده مهاباد و علي‌محمد مرادي نماينده قروه به وزير آموزش و پرورش در خصوص دليل ارجحيت دادن به زبان روسي و ناديده گرفتن اصول قانون اساسي و تدريس زبان مادري و اقوام و همچنين به رييس جمهوري در خصوص عدم رسيدگي به اعتراضات مردم مرزنشين به بسته شدن مرزها و همچنين به وزير امور خارجه در خصوص سکوت ايشان نسبت به ثبت مشاهير ايراني با نام خود توسط کشور ترکيه تذکر دادند.
محمد بادامچي و عليرضا رحيمي نمايندگان تهران به وزير اقتصاد در خصوص ساماندهي بازار ارز به ويژه تأمين ارز مورد نظر گردشگران خارجي تذکر دادند.
- تذکر داوود محمدي نماينده قزوين به رئيس جمهور و وزراي جهاد و کشور در خصوص تأمين اعتبار براي جبران خسارات سرسام‌آور وارده به باغداران و کشاورزان استان قزوين به دليل سرمازدگي.
نادر قاضي‌پور نماينده اروميه و عليرضا محجوب نماينده تهران و اکبر رنجبرزاده نماينده اسدآباد در تذکري به رييس جمهوري خواستار تسريع در تعيين تکليف مسکن و بيمه و امنيت شغلي خبرنگاران شدند.
سيد صادق طباطبايي‌نژاد نماينده اردستان به وزير صنعت و معدن در خصوص عملکرد شتابزده و غيرکارشناسي دولت در توليد موتورسيکلت و همچنين تذکر به وزير جهاد کشاورزي در خصوص عدم رسيدگي به بازار توليد و فروش سويا و مختل شدن آن تذکر داد.
احمد سالک نماينده اصفهان به رييس جمهوري در خصوص علت عدم عمل به قانون جامع خدمات ايثارگران و مواد 86 لغايت 90 برنامه 5 ساله ششم توسعه ثبت شده و وضعيت نگران کننده معيشت و پرستاري از جانبازان نخاعي و رواني و دارويي آنها در اجراي قانون تذکر داد.
همچنين سيدهادي بهادري و نادر قاضي‌پور نمايندگان اروميه به همراه 50نفر نماينده ديگر به رييس جمهوري در خصوص اظهارنظر دستيار رييس جمهور در امور اقوام که مخل امنيت اقوام و خلاف واقع بودن آنها تذکر داد.
پروانه مافي نماينده مردم تهران به وزير راه و شهرسازي درباره ضرورت اجراي بازآفريني مسکن اميد در تهران و همچنين تذکر به وزير بهداشت و درمان درباره لزوم اجراي مصوبه شوراي 25 فناوري سلامت در خصوص اعطاي انحصار توليد، واکسن فلج اطفال تزريقي و لزوم تعيين تکليف بدهي شرکت‌هاي دارويي به تأمين کنندگان و پرداخت به موقع مطالبات آنان و لزوم تعيين تکليف توليدکنندگان زيرزميني محصولات دارويي و همچنين لزوم ارتقاء کيفيت مديريت ارتباط با مشتري با سازمان غذا و دارو و تأکيد بر حفظ شأن و احترام به مراجعه کنندگان تذکر داد.
سيام**9314**1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمد جعفری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیت های کلان بخش کشاورزی مازندران در این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: از ۱۰ زنجیره ارزشی که باید در نمایشگاه معرفی و رونمایی می شد، هشت زنجیره مربوط به بخش کشاورزی بود و مشخصا زنجیره کیوی و مرکبات به عنوان زنجیره نخست ارزش این استان به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه پراکنش صنعت در استان مازندران و نیز اتفاقاتی که در تحلیل سیستم کسب و کار و زنجیره ارزش رخ داده است این استان را به عنوان قطب تولید این محصولات معرفی کرده، عنوان داشت: با حضور مسئولان استانی و با حضور وزیر کشور و معاون اقتصادی وزیر کشور مسائل و مشکلات زنجیره های ارزش مازندران به ویژه در حوزه مرکبات و کیوی بررسی شد.

جعفری با تاکید بر اینکه با توجه به اتفاقات خوبی که از سال گذشته در مازندران رخ داده و افزایش میزان صادرات از مبدا در استان صورت گرفته است، رونق این بخش از اقتصاد مازندران امیدوارکننده است، عنوان کرد: در حوزه این زنجیره ارزش در بخش بسته بندی و بازار رسانی محصول شده نیز شاهد اتفاقات مناسبی بوده ایم که نوید روزهای امیدوارکننده برای استان را می دهد.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه درباره نقاظ ضعف و قوت زنجیره‌های گوشت، مرغ، لبنیات، خوراک دام و غیره در مازندران نیز دستاوردهایی ارائه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900501

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید