Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر زبان هنر در جهت فرهنگ اسلامی باشد می‌تواند نقش به‌سزایی در هدایت انسان داشته باشد گفت: دشمن همه چیز خود را از دست داده و تنها ابزار آنان تهدید و تطمیع است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل ارشاد خراسان جنوبی و جمعی از هنرمندان اظهار داشت: ماهیت انسان‌ها و جوامع از روی فرهنگشان شناخته می‌شود و فرهنگ ما اسلام است و شاخص آن اهل بیت (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی درباره تفاوت فرهنگ‌ها گفت: فرهنگ بیگانه بوی ظلم، دزدی و خون می‌دهد اما فرهنگ اهل بیت (ع) و انبیای الهی با عطر خود دنیا را گلستان می‌کند.

وی خطاب به حضار در جلسه بیان کرد: کار شما ارشاد به فرهنگ اسلامی، محبت، ایثار، صداقت و خداپرستی است.

عبادی افزود: دشمن برای گمراه کردن مردم تلاش می‌کند و در فضای مجازی با انواع تهمت، جوسازی و شیطنت جامعه را به سمت گمراهی می‌کشاند که کار شما در مقابل کار دشمن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مسئولیت شما از آن جهت که تمام هویت انسان در فرهنگ است و اگر کوتاهی کنیم دشمن جوانان ما را شکار می‌کند، بسیار سنگین است.

وی موثرترین زبان‌ برای هدایت جامعه را زبان هنر دانست و گفت: باید جامعه را با زبان‌های مختلف علمی، فقهی و هنری به سمت حق، عدالت، ارزش‌ها و فضایل هدایت کنیم و با ارشاد و فرهنگ اسلامی مردم را از حیرت و سرگردانی نجات دهیم.

عبادی با بیان اینکه با زبان هنر می‌توان در کوتاه‌ترین زمان تاثیرگذار بود و سرنوشت انسان را تغییر داد گفت: اگر زبان هنر در راستای فرهنگ اسلامی باشد می تواند نقش بسزایی در هدایت انسان داشته باشد.

امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه دشمن تعارف ندارد و تهاجم آنان ممکن است نظامی و یا فرهنگی باشد افزود: خطر هیچ فرقی ندارد و باید افسران و سربازان فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحنه تهاجم فرهنگی همانند برادران خود در جبهه نظامی کم نیاورند و در مقابل دشمن سنگ تمام بگذارند.

عبادی پیروزی دشمن در جنگ نظامی را مقدمه‌ای برای تسلط فرهنگی در جامعه عنوان و تصریح کرد: اگر در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شد نمی‌توان او را بیرون کرد چون ماهیت فرد تغییر کرده و قابل بازپس‌گیری نیست.

وی متذکر شد: امروز حق به تمام معنا با جبهه کفر و باطل درگیر است که در این شرایط هرکسی هرکاری از دستش برمی‌آید باید انجام دهد چرا که هیچ کسی نمی‌تواند شاهد باشد تا دشمن کشور و ناموس و اقتصادش را ویران کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر انسان در فکر خود به جنبه ایمانی برسد دیگر تهدید و تطمیع دشمن در او اثر نمی‌گذارد.

عبادی با بیان اینکه زیبایی فرهنگ اهل بیت (ع) منحصر به شیعه نیست و از مسلمان و غیر مسلمان فضیلت‌ها را می‌پذیرند گفت: برگ برنده دست شما است و تنها به برنامه‌ریزی نیاز است تا در مقابل دروغ و سحر دشمن حقایق را به مردم دنیا ارائه دهید.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر چه اولتیماتوم دشمن پررنگ است اما دشمن همه چیز خود را از دست داده و در بین ملت خود نیز منفور است و تنها ابزار آنان تهدید و تطمیع است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد