Web Analytics Made Easy - Statcounter

وعده های محقق نشده اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به خانوار دو معلول بجنوردی، گلایه بهزیستی این استان را به دنبال داشته است.

ایران آنلاین / «رومینا رئوف پور» معاون مسکن بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در گذشته 164 خانوار دو معلول شهری استان سهمیه دریافت مسکن را دریافت کردند، گفت: اقدامات لازم برای تحویل مسکن به این افراد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح مشمول حال 68 خانوار دو معلول در بجنورد، 28 خانوار در اسفراین و 17 خانوار در شیروان می شد، افزود: رایزنی های اولیه برای دریافت زمین به منظور ساخت منزل با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد اما این اداره کل پیشنهاد تحویل مسکن های آماده مهر را ارائه داد. این پیشنهاد مورد قبول واقع شد و 48 واحد آماده مسکن مهر در اختیار خانوار دو معلول قرار گرفت.
به گفته وی 20 خانوار نیز به صورت خود مالک و با کمک بهزیستی اقدام به ساخت منزل کردند.
این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که شنیده شده کیفیت واحدهای مسکن مهر در بجنورد که در اختیار این افراد قرار گرفته خوب نبوده و موجب نارضایتی معلولان شده، اظهار داشت: این گفته صحت دارد و متاسفانه کیفیت واحدهایی که اداره کل راه و شهرسازی در اختیار این افراد قرار داد مطلوب نبوده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند