Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی سال گذشته در ساخت و بازسازی ۶۱۸ مسکن برای محرومان سراسر کشور مشارکت داشته است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهروردی اظهار داشت: در سال گذشته کار بازسازی 300 واحد مسکونی انجام شد و عملیات بازسازی و ساخت برای 318 واحد مسکونی دیگر نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمک‌، شناسایی و آغاز عملیات بازسازی منازل آسیب دیده مناطق محروم به ویژه مناطق سیل و زلزله‌زده سراسر کشور را یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی طی دو سال گذشته برشمرد و گفت: در دهه کرامت سال گذشته 200 منزل مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خواف و تربت جام استان خراسان رضوی توسط آستان قدس رضوی به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

خاکسار قهرودی در ادامه به گزارش عملکرد این معاونت در حوزه تأمین مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: در مدت زمان ذکر شده کار بازسازی برخی ساختمان‌های قدیمی و اجرای کامل کارهای ساختمانی و تأسیساتی در روستاهای محروم تیمور آباد و بصرآباد  و ماسوله حاشیه شهر مشهد برای 45 خانوار تنگدست و محروم انجام شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بررسی و انجام مذاکرات در زمینه انعقاد توافقنامه و مشارکت با فعالان و خیران بخش مسکن به منظور تأمین مسکن نیازمندان و محرومان در مناطق محرومی که آستان قدس زمین در اختیار دارد و پرداخت تسهیلات به 130 نفر از سیل زدگان برای ساخت محل نگهداری دام را از دیگر اقدامات این معاونت در سال 96 عنوان کرد.

به گفته خاکسار قهروردی معاونت امداد مستضعفان آستان قدس بر حسب وظیفه ذاتی خود، وارد مناطق محروم می‌شود تا بتواند خدمتی را به مردم محروم این منطقه آسیب دیده ارائه کند چرا که توجه به محرومان و مستضعفان یکی از اولویت‌های اساسی این آستان مقدس و از دغدغه و خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد

معاون  وزیر راه‌وشهرسازی گفت: در بخش نهضت ملی مسکن تاکنون بالغ‌بر۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی در سراسرکشور تأمین شده‌‌ و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا قرار گرفته است.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، در بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد گفت: زمین برای تمام متقاضیان این طرح در لرستان تأمین نشده‌است.

او اضافه کرد: زمین مور نیاز متقاضیان ملی مسکن در بروجرد تأمین و پروژه شروع شده‌است، اما مشکلات این افراد در پرداخت تسهیلات رفع شود.

8800 واحد مسکونی در 440 هکتار شهرک جدید لرستان احداث می‌شود

معاون  وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن تحت‌تأثیر تامین زمین، آورده مردم و تسهیلات است که دولت برای فراهم‌کردن زیرساخت‌ها باید کمک کند.‌

او بیان کرد: در بخش نهضت ملی مسکن تاکنون بالغ‌بر45 هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی در سراسرکشور تأمین شده‌‌ و 2 میلیون و 500 هزار واحد در مراحل مختلف اجرا قرار گرفته است.‌

مالکی در رابطه با تأمین مسکن طرح جوانی جمعیت تصریح کرد: 70 هزار واحد قطعه زمین در سال گذشته تأمین شد و به مردم تحویل داده شد.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد