Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:44:54 GMT

قم| شکل‌گیری ۴۰۰۰ تشکل جوان تا پایان امسال در کشور

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۰۴۱۹

قم| شکل‌گیری ۴۰۰۰ تشکل جوان تا پایان امسال در کشور

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر بالغ‌بر ۲ هزار تشکل جوان در کشور شکل‌گرفته که هدف‌گذاری دولت در این زمینه دست یافتن به ۴ هزار تشکل تا پایان سال جاری است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدمهدی تندگویان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله اعرافی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی آسیب‌ها و تهدیدات فراوانی را پیش روی جوانان کشور قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر بی‌اعتمادی به جوانان در واگذاری مسئولیت‌های بزرگ، ادامه داشته و عامل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کشور به دلیل بی‌اعتمادی به جوانان در عرصه مدیریت کشور بوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات فرهنگی موجود در کشور گفت: عدم ارتباط درست و منطقی بین جوانان و فرهنگ و ارزش‌های ملی و مذهبی، سبب ایجاد مشکلات و آسیب‌های جدی در کشور شده است.

تند گویان معضل بیکاری را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: بیکاری ازجمله مهم‌ترین وجدی‌ترین آسیب‌های کشور بوده و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان در راستای کاهش این معضل و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است.

وی با تأکید بر اهمیت شکل‌گیری شبکه تشکل طلاب جوان، تصریح کرد: ازجمله اهداف و پیشنهاد‌ها این وزارتخانه بر شکل‌گیری شبکه تشکل طلاب جوان در کشور بوده که در صورت تحقق می‌توان انتظار داشت که بخشی از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تعدیل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اعلام آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با حوزه علمیه در رابطه با شکل‌گیری شبکه تشکل طلاب جوان، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این تفاهم‌نامه منعقد و طبق اهداف مندرج عملیاتی شود، می‌تواند اتفاقات ارزشمندی را رقم بزند و سبب ایجاد رونق گردد.

تند گویان ادامه داد: در حال حاضر بالغ‌بر دو هزار تشکل جوان در کشور شکل‌گرفته که هدف‌گذاری دولت در این زمینه دست یافتن به چهار هزار تشکل تا پایان سال جاری است و مهم‌ترین هدف از ایجاد این تشکل‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس سیانکی که بیش از یک دهه از حضور او در برنامه‌های ورزشی و گزارش مسابقات فوتبال سپری شده، حالا با جدیت بیشتری به‌صورت موازی کار مربیگری را پیش می‌برد و ساعتی قبل به‌عنوان سرمربی جدید پاس انتخاب شد و رده جوانان این باشگاه به او سپرده شده است.

سیانکی پیش از پیوستن به پاس تهران حضور در کادر فنی آکادمی کیا را تجربه کرده بود و پس از جدایی از این آکادمی، در آکادمی احسان ری و ایرانمهر کارش را دنبال کرد و حالا چالش جدیدی را در ده جوانان پاس دنبال می‌کند.

گفتنی است چندی پیش نیز توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی به‌عنوان سرمربی امیدهای سایپا انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز