Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرویز برومند، درباره رفتار سید حسین حسینی پس از دیدار استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: حسینی نیاز به تجربه بیشتر و مشاوره دارد تا ضعف‌های بیرونی و حواشی‌اش را برطرف و جمع کند. این موضوع خواسته حسینی هم هست و من فقط او را نصیحت می‌کنم. جای تأسف دارد برای مدیران باشگاه که می‌دانند چندین بار این اتفاق افتاده، اما کاری نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص است که حسینی در این زمینه ضعف دارد و باید کاری برای او کنند و به او مشاوره بدهند.

 

دروازه‌بان پیشین تیم استقلال در رابطه با وضعیت آبی‌پوشان تصریح کرد: استقلال خیلی خوب کار می‌کند و نتیجه هم گرفته است. هر تیمی آرزو می‌کند در برهه‌ای از زمان اتحاد مناسبی بین بازیکنان و مربیانش داشته باشد. استقلال این اتحاد را دارد و نوید روزهای خیلی خوبی را می‌دهد. حسرت نیم فصل اول را می‌خورم که چه امتیازاتی از دست دادیم. اگر استقلال ابتدای فصل هم این گونه بازی می‌کرد، این همه اختلاف امتیاز با پرسپولیس نداشتیم. هواداران استقلال خوب می‌فهمند من چه چیزی می‌گویم و حق استقلال بود که در بالای جدول قرار بگیرد.

 

برومند در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به صحبت‌هایی بهروز رهبری‌فرد که به فساد در فوتبال اشاره کرده است، گفت: من به وضوح چیزی ندیده‌ام و تنها مواردی را شنیده بودم. اینکه مورد داوری اتفاق افتاده باشد را باور نمی‌کنم یا اینکه بازیکنی پول بگیرد و شرافتش را بفروشد. زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، موضوع مربوط به داوری ندیدم، اما جادو و جمبل را از نزدیک دیدم. خودم دیدم که از جادو استفاده کردند.

 

وی در مورد اینکه رهبری‌فرد گفته زمان سرمربیگری بلاژوویچ در تیم ملی و به خاطر اخراج پرویز برومند و مهدی هاشمی‌نسب او نیز از تیم ملی رفت، گفت: خدا رنجبر سرپرست آن زمان تیم ملی را بیامرزد که شاهد ماجراها بود. بلاژوویچ من را خیلی دوست داشت و می‌توانستید از او بپرسید. ما سه نفر بودیم که بلاژوویچ به شدت آنها را دوست داشت، علی دایی، علی کریمی و من! بلاژوویچ در مقطعی هاشمی نسب و رهبری‌فرد را از تیم ملی خط زد که خیلی ناراحت شدم. اینها دوستان صمیمی من هستند و گفتم لایق این بودند که در تیم ملی باشند، اگر آنها نباشند، من هم نیستم. ساکم را هم برداشتم و رفتم. این از نادانی فوتبالی بود، اما به خاطر احترام به رفاقت این کارها را می‌کردیم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سید حسین حسینی پرویز برومند استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال