Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،  فشار غیر قانونی موسسه حسابرسی تامین اجتماعی بر رسانه‌ها اعم از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که مطابق بخشنامه معاون اول رییس جمهور آن‌ها تنها حق دارند که دفا‌تر را در بازه زمانی یکساله مورد بررسی قرار دهند، آن هم فقط مدارک و دفاتری که مرتبط با حقوق و مزایای کارکنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال کمتر از یک هفته پیش مدیران مسوول رسانه‌های غیر دولتی در جلسه مشترکی با علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ضمن اعتراض به این فشار غیر قانونی از وزیر خواستند تا با تشکیل یک کارگروه مشترک که نماینده رسانه‌ها نیز در آن حضور داشته باشند موضوع را پیگیری کند.

ظاهرا تامین اجتماعی که قادر به دریافت مطالبات و سایر طلب‌های خود از بخش‌های دیگر نیست با فشار به رسانه‌ها ، مطالبه‌ای غیر قانونی از آنها دارد و این فشارهای مضاعف به رسانه‌های غیر دولتی در شرایطی صورت می‌گیرد که رسانه‌ها با مشکلات روز افزون اقتصادی مواجه بوده به گونه ای که حتی در پرداخت حق بیمه پرسنل و سایر امورات روزانه خود با مشکل مواجه هستند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی رسانه مشکلات معاون اول وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟