Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از داوران قرآنی حاضر در سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، سطح کیفی این مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: حتی تعداد کشورهای شرکت کننده در این مسابقات نیز بسیار قابل توجه است.

شیخ طه محمد علی، داور عراقی حاضر در سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در خصوص سطح و کیفیت مسابقات و شرکت کنندگان توضیح داد: من به همراه شرکت کننده های عراقی از موصل به ایران آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده در عراق رئیس جمعیت قاریان عراق بودم و تقریبا از پانزده سال پیش تاکنون داور مسابقات بودم. تا کنون نیز در دو مسابقه بین‌المللی شرکت کرده‌ام، از جمله مسابقات آیة الله صدر در عراق و امسال نیز برای بار اول است که در ایران شرکت کردم؛ حقیقتا سطح مسابقات ایران در پذیرایی، نظم ، شرایط و...، بالابوده است.

وی با بیان اینکه سطح کیفی بعضی شرکت‌کنندگان بالا نبوده است، افزود: البته حدودا ۷۵ درصد از آنان سطح خوبی داشتند و آنچه بسیار مورد خوشنودی است همراهی مردم است که واقعا عجیب بوده است؛ حتی تعداد کشورهای شرکت کننده نیز بسیار قابل توجه است.

شیخ طه محمدعلی، اضافه کرد: ما درباره مسابقات ایران قضاوت‌های متفاوتی می‌شنیدیم که همین امر باعث شد پیگیر باشم و از خدا بخواهم تا از نزدیک با حقیقت امر روبرو شوم که خدا را شاکرم امسال در این دوره از مسابقات به عنوان داور انتخاب شدم و شاهد حقیقتی شیرین بودم
حتی مسئولان مسابقات صفحاتی را برای ارزیابی در اختیار ما گذاشته بودند، پس دیگر کلامی نیست جز تقدیر و تشکر.

وی در ارتباط با کیفیت داوری و ملاک‌های داوری و در پاسخ به این سوال که آیا عدالت در داوری‌ها مراعات شده یا خیر، افزود: من شهادت می‌دهم که عدالت کاملا رعایت شد در این مورد شک نکنید. اما پیشنهاد من دراین باره این است که اگر داوران صورت و حتی دهان شرکت کنندگان را ببینند در تصمیمشان دقیق‌تر خواهند بود.

وی درباره داوران حاضر بیان کرد: این‌ها بهترین‌های دنیا هستند، تا آنجا که دو و یا سه داور در یک موضوع اختلافی کمتر از یک نمره داشتند و این نشانگر خدا ترسی و عدالت این مجموعه از داوران است، آنها با تقوا هستند و خود را در پیشگاه خدا مسئول می‌بیننند، داور در واقع قاضی است و فقط اگر از خدا بترسد به حق قضاوت خواهد کرد.

وی تفاوت و اختلاف میان شرکت کننده‌های اول و دوم را از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار نزدیک دانست و گفت: در واقع امر ما فقط صوت‌ها را می‌شنیدیم، نه نام‌ها را می‌دانستیم و نه چهره‌ها را می دیدیم؛ اما من در تجوید و وقف و ابتدا بسیار رضایت داشتم و اختلاف‌ها نیز اندک بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد