Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:11:11 GMT

بخشداران، زبان و مجری سیاست‌های دولت باشند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۱۲۲۵

بخشداران، زبان و مجری سیاست‌های دولت باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، عباس حیدری روز چهارشنبه در مراسم تکریم مجتبی خالصی بخشدار سابق خرانق و معارفه جاوید عیدانی اصل به‌عنوان سرپرست این بخشداری افزود: تغییرات در مسئولیت‌ها اجتناب‌ناپذیر است و آن‌چه از مسئولان باقی می‌ماند خدمات و باقیات‌الصالحاتی است که وی از خود به‌جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های قانون برنامه ششم و برنامه بودجه کل کشور در سال 97 استفاده و با ارتباط مستقیم با مردم و نمایندگان آن‌ها در قالب شوراهای اسلامی روستاها، امید در مردم، نشاط اجتماعی و اعتمادسازی به دولت و نظام صورت گیرد.
وی پی‌گیری اشتغال و مسئله آب و خشکسالی را جزو اولویت‌های بخش خرانق دانست و بیان داشت: بایددر ظرفیت‌های انسانی و جغرافیایی بخش خرانق نهایت بهره‌برداری ممکن صورت گیرد.
فرماندار اردکان نیز شاخصه‌های یک مدیر موفق را تجربه، مردم‌داری، توان برقراری ارتباط با مردم و تعامل با سایر مسئولان دانست و گفت: آقای خالصی علاوه بر تعهد، با ادامه تحصیل و کسب علم، خود را به تخصص نیز مجهز کرده است.
هادی مقیمی با بیان این‌که خالصی از موفق‌ترین بخشداران استان بود افزود: بعد از یک دوره مدیریتی، تغییرات در مسئولیت‌ها ضروری است و تلاش ما بر این است که از تجربه و تخصص وی در بخش‌های دیگری استفاده کنیم.
وی جوانی و تجربه عیدانی‌اصل را شاخصه‌های سرپرست جدید عنوان کرد و اظهار داشت: تجربه سال‌ها کار کارشناسی در فرمانداری و عضویت در شورای اسلامی شهر اردکان، وی را برای خدمت به دولت تدبیر و امید و اجرای سیاست‌های آن آماده کرده است.
فرماندار اردکان با تقدیر از همراهی ائمه‌جمعه و نماینده مردم اردکان، از مردم بخش، دهیاران و اعضای شوراها خواست سرپرست جدید بخشداری را در انجام مسئولیت‌ها و وظایف خود یاری رسانند.
در پایان این مراسم حکم سرپرستی جاوید عیدانی اصل به وی اعطا و از زحمات مجتبی خالصی تقدیر شد.
بخش خرانق در 75 کیلومتری شمال شرق شهر یزد قرار دارد .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 روابط عمومی شوراهای اسلامی شورای اسلامی شهر قانون معارفه موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در پیام حسین امیرعبداللهیان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیرامور خارجه تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

امیرعبداللهیان افزود: شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت