Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@15:19:33 GMT

تماس‌های مشکوک با بازیکنان راه آهن !

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۱۴۷۱

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال راه آهن اگرچه چند هفته پیش از پایان رقابت های لیگ یک سقوطش قطعی شد و هیچ انگیزه ای برای ادامه رقابت ها ندارد، اما عملکرد این تیم مقابل رقبا تاثیر بسیاری در جدول رده بندی پایان مسابقات داشته و آنها در آخرین دیدار نیز باید در تهران مقابل نساجی مازندران به میدان بروند که برای صعود به لیگ برتر در صورت پیروزی خونه به خونه مقابل برق شیراز، به تفاضل گل نیاز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از همین رو نگرانی های زیادی در مورد نمایش این تیم از سوی سایر تیم های مدعی برای انجام فوتبال پاک به وجود آمده و مهدی حسین پور سرپرست باشگاه نیز توضیحاتی در این زمینه ارائه داده است:

ما فقط برای آبروی راه آهن بازی می کنیم

تیم‌هایی که نتیجه مسابقه آخر لیگ برایشان سرنوشت ساز است مطمئن باشند ما فقط برای خودمان و آبروی تیم راه اهن بازی میکنیم  . بازی با نساجی هم یک مسابقه  است مانند مسابقات دیگر ،همگان دیدند که با این مشکلات و حتی نداشتند انگیزه باز هم ما هر چه در توان داشتیم در این بازیهای اخر گذاشتیم .

تیم دست و پا بسته ای مقابل نساجی نیستیم 

تیم راه آهن حریف دست و پا بسته ای برای نساجی نخواهد بود و تیم بزرگ قائم شهری روز سختی را در برابر راه اهن خواهد داشت. ما در بازی مقابل شهرداری ٦ بازیکن اصلی خود را اختیار نداشتیم  اما در بازی آخر همه بازیکنان اصلی را در اختیار داریم . 

بازیکنان می توانند اتفاقات خوبی برای آینده خودشان رقم بزنند

از فردا تمرینات ما با نشاط تر و با انگیزه بیشتری صورت خواهد گرفت و به همه بازیکنانم این را گوشزد کردم که این بازی به علت حساسیت مورد توجه خیلی از اهالی فوتبال خواهد بود و با یک بازی منطقی میتوان اتفاقات خوبی را در فصول آینده در زندگی ورزشی خودتان رقم بزنید پس در این چند روز مانده باقی مانده ،حواستان به تمرینات و استراحت خود باشد تا با بالاترین توان در بازی حضور داشته باشید. 

با بازیکنان راه آهن تماس‌های مشکوک گرفته می شود

از بعد از بازی با شهرداری تبریز تماس‌هایی با بازیکنان در مورد بازی آخر گرفته شده است؛ اولا  این را بدانید بازیکنان تیم ما حیثیت و شرف خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند و دوما در صورت تکرار حتما باشگاه پیگیر خواهد شد و شماره های آنها را در اختیار مسولین زیربط خواهد گذاشت.

نمی توان تماس ها را به تیم خاصی وصل کرد

نمی‌توان این تماس‌ها را به تیم خاصی وصل کرد اما در روزهای اخیر زنگ‌هایی به بازیکنان ما زده شده تا مقابل نساجی به میدان نرویم تا بازی 3- صفر شود و نساجی با تفاضل گل کمتر راهی لیگ برتر نشود! البته ما با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و با تمام قوا مقام نساجی بازی خواهیم کرد. ما می خواهیم از حیثیت خود دفاع کنیم تا شاهد فوتبال پاک باشیم.

چند روز است که راه آهن عزیز شده 

توجه داشته باشیم که نباید شرایطی را ایجاد کنیم که هیجان کاذب حاکم بر این مسابقه شود این را بدانیم این بازی هم یک بازی است مثل بازی های دیگر.از دیشب تا به امروز راه اهن برای خیلی ها عزیز شده است؛ من نمی‌دانم آن زمان که داد می‌زدیم احتیاج به کمک داریم این عزیزان کجا بودند.

تنها شروع کردیم و تنها تمام می کنیم

و در پایان این مطلب را اعلام می‌کنم که ما برای خودمان با همه توان در این مسابقه حاضر خواهیم شد و هیچ تفکری نسبت به تیم‌های دیگر نخواهیم داشت؛ ما از ابتدای فصل مورد حمایت هیچ ارگان و سازمانی نبودیم و حتی مسولین فوتبال نیز حمایتی از این تیم ریشه دار نداشتند پس این فصل را به تنهایی شروع کردیم و به تنهایی اما با ابرو تمام خواهیم کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ذوب آهن و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (ذوب آهن - نساجی مازندران) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749620

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)