Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هاشم بیک‌زاده در مورد شرایط نفت تهران، گفت: تیم نفت از اول فصل شرایط سختی داشت. با وجود نبود پول و مدیریت ضعیف باشگاه اما بازیکنان غیرت کردند و مردانه جنگیدند. این در حالی است که بالاخره کشش بازیکن هم حد و اندازه‌ای دارد. از اول فصل تاکنون ما تنها 20 درصد از مطالبات مالی مان را دریافت کرده ایم و از سوی دیگر فصل هم رو به پایان است بعید است با ما تسویه حساب کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدا به ما دروغ گفتند. مگر می‌شود چهار مدیرعامل و 6 مربی در یک سال در این تیم فعالیت کنند جای چیزی در دنیا بی سابقه است. فقط به ما وعده و وعید دادند. مسئولان واگذاری از ابتدا قصد داشتند تا تیم سقوط کند.  هر کسی که می‌آمد باشگاه را به نامش نمی‌کردند و بعد از مدتی وقتی می دید با وجود هزینه کردن چیزی به نامش نیست بدون اعتنا به گذشته راحت همه چیز را فراموش می کرد، می رفت سراغ زندگی اش! بازیکنان هم در این شرایط هر چه داشتند گذاشتند. مقصر افتادن تیم بازیکنان نیستند. افاضلی نزدیک به هفت بازی روی نیمکت ما بود که ثمره آن کسب سه برد و چهار تساوی بود. زمانی این نتایج خوب رقم خورد که کامران فردوسی کارهای مدیریتی باشگاه را بر عهده گرفت. اولین کار مثبت او این بود که 10 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد.

مدیران خلف وعده کردند و به ما دروغ گفتند

او ادامه داد: پس از این اتفاق خوشحال کننده توانستیم در مقابل تیم های بالانشین نتایج درخشانی را کسب کنیم.اما در ادامه دوباره مدیران باشگاه خلف وعده کردند و به ما دروغ گفتند. این مسئله آب سردی روی پیکر تیم بود. این در حالی است که ما در شروع فصل توانستیم با بدست آوردن امتیازات لازم حتی تا  رتبه ششم هم قرار بگیریم. بیشترین تقصیر در افتادن این تیم به نظر من گردن مسئولان واگذاری باشگاه بود. افرادی بودند که منافعشان در این باشگاه بود و دوست داشتند این تیم سقوط کند تا خودشان اختیارات باشگاه را در اختیار بگیرند. آنها با این کارشان نه تنها به ما بلکه حتی به طرفداران تیم نفت هم خیانت کردند. امیدوارم خدا جواب آنها را بدهد.

دست های پشت پرده عامل نابودی تیم های ریشه دار است

بیگ زاده در مورد اینکه چرا تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران مانند راه آهن، هما، بانک ملی و به راحتی نابود می شوند، معتقدم پشت این جریان هدفی است. زمانی که یک شهرستان خواهان حضور در لیگ برتر باشد بدون شک از پایه کار را شروع می‌کند و رده به رده بالا می‌آید تا به این هدفش برسد. هدف آنها نابود کردن فوتبال بود. زورشان به استقلال و پرسپولیس نرسید چرا که آنها از طرفداران بی شماری در کشور برخوردار هستند وگرنه شک نداشته باشید این 2 تیم را هم از بین می بردند. این در حالی است که در ایتالیا و انگلستان در یک شهرشان نزدیک به شش، هفت تیم خوب وجود دارد و چرا در اینجا نباید همچنین شرایط مشابهی وجود داشته باشد.

نمایندگان مجلس به فکر منافع خودشان هستند!

او در مورد اینکه چرا در طول این مدت هیچ کدام با توجه به شرایط بوجود آمده برای تیم نفت تهران هیچ کدام از نماینده‌های شورای شهر و مجلس از این باشگاه حمایت نکردند، گفت:  تهران 17-18 میلیون جمعیت دارد و خوب نیست تنها 2 تیم در لیگ برتر داشته باشد و راحت می تواند 6 تیم دیگر هم داشته باشد. معتقدم نمایندگان  به فکر منافع خودشان هستند. از کسی ترسی ندارم. چرا که اگر حمایت می‌کردند این شرایط اسفناک برای تیم نفت رخ نمی داد.

هنوز نمی دانم مالک باشگاه نفت چه شخصی است

بیگ زاده در مورد اینکه آیا شناختی نسبت به مالک این تیم دارد یا خیر،پاسخ داد: با وجود اینکه تنها یک هفته به پایان لیگ مانده و سقوط ما به لیگ پایین قطعی است اما هنوز واقعا متوجه نشدم مالک اصلی باشگاه چه شخصی است. آیا تیم برای شرکت نفت است؟ یا اینکه تیم متعلق به شخص خاصی است؟ شک نداشته باشید همین بلاتکلیفی ها باعث شد تا تیم ما به این وضعیت بیفتد.

برخی افراد در سمت مدیر عاملی باشگاه به دنبال پول بودند

مدافع نفت تهران در مورد حضور 4 مدیر و 6 مربی در یک فصل در این باشگاه بیان کرد: دیدن چنین مسائلی عجیب است. واقعا این همه تغییرات طی 10 سال در یک تیم به وجود نمی‌آید که طی یکسال در نفت تهران به وجود آمد. متاسفانه هر کسی که مدیر عامل باشگاه می شد،تنها به دنبال دادن وعده های تو خالی بودند.هدفشان این بود که نه تنها خودشان را مطرح کنند بلکه حتی با انجام کارهای تبلیغاتی پولی به جیب بزنند. برای کسانی که به فکر این تیم نبودند فقط باید تاسف خورد.

هشتاد درصد از نفت طلبکارم

مدافع تیم نفت تهران در مورد طلبش از این باشگاه، گفت:  من از ابتدای فصل تاکنون تنها بیست درصد از قراردادم را دریافت کرده ام و هنوز هشتاد دیگر از مطالبات باقی مانده است.

بیگ‌زاده در مورد اینکه بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس هم حکم توقیف اموال باشگاه نفت را گرفته بود، گفت: اکنون چه فایده دارد وقتی تیم به دسته یک سقوط کرده است. حالا ببینم، می‌تواند بیاید پولش را زنده کند بلکه حتی این توپ‌ها را هم بردارد و همراه خودش ببرد.

از نفت شکایت می کنم تا به حق و حقوقم برسم

مدافع نفت در پایان درباره اینکه آیا او هم از این باشگاه به کمیته انضباطی برای دریافت مطالباتش شکایت می کند یا خیر،توضیح داد: بله شک نداشته باشید چنین کاری را انجام می دهم. چرا که یک سال وقت و زمان گذاشتم،با جان و دل برای این تیم بازی کردم. شکایت می کنم تا ببینم تکلیفم چه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در زمانی که حین انجام وظیفه و به سبب آن برای بیمه‌شده حوادثی اتفاق می‌افتد، همچون اوقاتی که بیمه‌شده در کارگاه یا مؤسسات وابسته یا ساختمان‌ها و محوطه آن مشغول به کار باشد، اوقاتی که به صورت مأمور در خارج از کارگاه انجام وظیفه می‌کند، در اوقات عادی رفت و برگشت بیمه‌شده بین منزل و کارگاه، در اوقات مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان بابت معالجات درمانی و توانبخشی و در حین اقدام برای نجات سایر بیمه‌شدگان و مساعدت به آنان، حوادث ناشی از کار گفته می‌شود.

بنابراین حادثه ناشی از کار به طور کلی با دو ویژگی مشخص می‌شود؛ اینکه در حین انجام وظیفه رخ داده باشد و به سبب انجام وظیفه رخ داده باشد.

  کارفرمایان در زمان وقوع حوادث ناشی از کار چه باید کنند؟

 کارفرمایان باید اقدامات اولیه را برای جلوگیری از تشدید عوارض حادثه انجام دهند (هزینه احتمالی این اقدامات را سازمان تأمین اجتماعی می‌پردازد) و گزارش حادثه را حداکثر ظرف سه روز اداری به اطلاع شعبه تأمین اجتماعی برسانند.

  اما اگر ثابت شود که حادثه به دلیل عدم رعایت مقررات حفاظت فنی و یا عدم رعایت احتیاط از طرف کارفرما (یا نمایندگان کارفرما) بوده، سازمان تأمین اجتماعی تعهدات خود را در قبال بیمه‌شده انجام می‌دهد، اما هزینه‌های مربوط را از کارفرما مطالبه خواهد کرد.

در ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی نیز آمده است که «در صورتی که ثابت شود وقوع حادثه مستقیما ناشی از عدم رعایت مقررات
حفاظت فنی و بروز بیماری ناشی از عدم رعایت مقررات‌ بهداشتی و احتیاط لازم از طرف کارفرما یا نمایندگان او بوده سازمان تأمین خدمات درمانی و سازمان، هزینه‌های مربوط به معالجه و غرامات و مستمری‌ها و... را پرداخته و طبق ماده ۵۰ این قانون از کارفرما مطالبه و وصول خواهد کرد.»

طبق ‌تبصره یک قانون نیز مقصر می‌تواند با پرداخت معادل ۱۰ سال مستمری موضوع این ماده به سازمان از این بابت بری‌الذمه شود و براساس تبصره ۲ هرگاه بیمه‌شده مشمول مقررات مربوط به بیمه شخص ثالث باشد در صورت وقوع حادثه سازمان و سازمان تأمین خدمات درمانی و یاشخصا کمک‌های مقرر در این قانون را نسبت به بیمه شده انجام خواهند داد و شرکت‌های بیمه موظفند خسارات وارده به سازمانها را در حدود تعهدات‌ خود نسبت به شخص ثالث بپردازند.

همچنین براساس ماده ۹۰ این قانون «افراد شاغل در کارگاه‌ها باید قابلیت و استعداد جسمانی متناسب با کارهای مرجوع را داشته باشند به این منظور کارفرمایان مکلفند قبل از به‌کار گماردن آنها ترتیب معاینه پزشکی آنها را بدهند. ‌در صورتی که پس از استخدام مشمولین قانون معلوم شود که نامبردگان در حین استخدام قابلیت و استعداد کار مرجوع را نداشته و کارفرما در معاینه‌پزشکی آنها تعلل کرده است و بالنتیجه بیمه شده دچار حادثه شده و یا بیماریش شدت یابد سازمان تأمین خدمات درمانی و این سازمان مقررات این‌قانون را درباره بیمه شده اجرا و هزینه‌های مربوط را از کارفرما طبق ماده ۵۰ این قانون مطالبه و وصول خواهند کرد.»

اما براساس ‌ماده ۹۱ «برای تعیین میزان ازکارافتادگی جسمی و روحی بیمه‌شدگان و افراد خانواده آنها کمیسیونهای بدوی و تجدید نظر پزشکی تشکیل خواهدشد. ترتیب تشکیل و تعیین اعضا و ترتیب رسیدگی و صدور رأی بر اساس جدول میزان ازکارافتادگی طبق آیین‌نامه‌ای خواهد بود که به پیشنهاد این‌ سازمان و سازمان تأمین خدمات درمانی به تصویب شورای عالی می‌رسد.»

در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی ( مانند برقراری مستمری از کارافتادگی کلی و جزئی، غرامت مقطوع نقص عضو و غرامت مقطوع فوت)، مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست و بدون توجه به سوابق بیمه‌ای بیمه‌شده، مزایای قانونی ارائه می‌شود.

اما برای دریافت آن مشمولان باید مدارک را تکمیل و فرم گزارش اعلام حادثه و سایر مستندات مرتبط از جمله گزارش بازرس کار، مدارک درمانی مرتبط، گزارش مقامات انتظامی، نظریه پزشکی قانونی، رأی مراجع قضائی و ... را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم