Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات موسس و امنا در این جلسه تاکید کرد: ارتقا کیفی فعالیت ها در حوزه های آموزشی و پژوهشی باید محور برنامه ریزی و اجرا قرار داشته باشد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ سیاسی نظرات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،  جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی، فرهاد رهبر، معاونین، مشاور و رئیس دفتر هیئت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه برگزار شد

در این جلسه برنامه ها و طرح های عملیاتی برای سال 97 این دانشگاه با تمرکز برخی کیفی سازی و ارتقا سطح فعالیت ها از سوی معاونت های مختلف تشریح و ارایه شدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایتی رئیس هیات موسس و امنا در این جلسه تاکید کرد: ارتقا کیفی فعالیت ها در حوزه های آموزشی و پژوهشی باید محور برنامه ریزی و اجرا  قرار داشته باشد تا بتوان از ظرفیت های دانشگاه در سطح آموزش عالی بهترین بهره برداری را دنبال کرد ،ضمن انکه حوزه هایی همچون جذب نخبگان و شفاف سازی در تمامی زمینه ها باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

 رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم در جلسه هیات رئیسه بر پیشرفت این دانشگاه در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه های علمی و پژوهشی تاکید کرد.
در جلسه مزبور معاونان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ارائه گزارش آماری از عملکرد سال گذشته، به تشریح جزئیات برنامه ها و طرح های عملیاتی سال 97 در حوزه های خود پرداختند.

رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه و رئیس دانشگاه همچنین پس از استماع گزارش ها و برنامه های معاونان، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص طرح ها و برنامه ها ارائه کرد.

انتهای پیام/

R1011199/P1011199/S1/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد