Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان در ارمنستان خواستار نخست‌وزیری نیکول پاشینیان رهبر مخالفان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، ده‌ها هزار نفر از مردم ارمنستان علیرغم کناره‌گیری «سرژ سرکیسیان» از نخست‌ وزیری بار دیگر در خیابان‌ ها دست به تظاهرات زده‌ اند.

قرار بود امروز چهارشنبه ۲۵ آوریل مذاکراتی میان کارن کاراپتیان نخست‌ وزیری موقت و نیکول پاشینیان رهبر مخالفان برگزار شود؛ اما دولت این نشست را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفان خواهان برپایی انتخابات جدید و انتقال قدرت به نخست‌ وزیر منتخب مردم هستند.

تظاهرکنندگان خواهان نخست‌وزیری پاشینیان رهبر مخالفان هستند.

تیگران آوینیان» (Tigran Avinyan) سخنگوی مخالفان دولت ارمنستان اعلام کرد که گفتگوها میان مخالفان و حزب حاکم ارمنستان- حزب جمهوریخواه- که برای روز چهارشنبه برنامه ریزی شده شده بود، لغو شد.

در همین ارتباط، «نیکول پاشینیان» رهبر مخالفان در ارمنستان از هواداران خود خواست تا در واکنش به لغو گفتگوها با حزب حاکم این کشور، روز چهارشنبه تظاهرات کنند.

وی در یک پیام ویدئویی که بر روی صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، نوشت: حزب جمهوریخواه در این اندیشه است که چگونه از استعفای سرژ سرکیسیان به نفع خود استفاده کند و قصد دارد بر مسند قدرت باقی بماند.

پاشینیان در ادامه گفت: ما [مخالفان] نمی توانیم با انتصاب نماینده این حزب [حاکم جمهوریخواه] به عنوان نخست وزیر موافقت کنیم و نمی توانیم اجازه دهیم که این سیستم فاسد و رشوه خوار به موجودیت خود ادامه دهد.

گفتنی است که این گفتگوها پس از استعفای «سرژ سرکیسیان» نخست وزیر ارمنستان در روز دوشنبه که پس از دو هفته تظاهرات خیابانی و بروز بحران سیاسی در این جمهوری سابق شوروی صورت گرفت، ترتیب داده شد.

پس از استعفای «سرژ سرکیسیان»، «کارن کاراپتیان» (Karen Karapetian) نخست‌وزیر موقت این کشور شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی

ژیرونا از دائمی شدن قرارداد قرضی مدافع اسپانیایی خود استقبال می کند.

طرفداری | اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی بارسلونا که به صورت قرضی در ژیرونا بازی می کند، در تیم ژاوی شانسی برای خود نمی بیند و قصد جدایی از بلوگرانا را دارد.

به گزارش Relevo، اریک گارسیا که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی گذشته در انتقالی ناگهانی راهی ژیرونا شد، به پایان انتقال قرضی خود نزدیک می شود. با این حال، ژیرونا تمایل دارد اریک گارسیا را در فصل آینده نیز در ترکیب خود داشته باشد و برای حفظ او تلاش خواهد کرد. هر چند ژیرونا آگاه است که بارسلونا برای فروش اریک گارسیا 15 الی 20 میلیون یورو می خواهد. در صورتی که ژیرونا حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو برای اریک گارسیا شود، رکورد نقل و انتقالات خود را خواهد شکست و بیش از دو برابر مبلغ 7.5 میلیون یوروی انتقال آرتم دووبیک هزینه خواهد کرد. برای ژیرونا اریک گارسیا و تجربه اش در خط دفاعی اهمیت زیادی در سال های آینده دارد، به خصوص که سایر مدافعان اصلی این تیم بالای 32 سال هستند و کم کم به پایان دوران حرفه ای نزدیک می شوند.

اریک گارسیا شخصاً مایل به ماندن در ژیرونا است. با توجه به شکوفایی ناگهانی پائو کوبارسی در خط دفاعی بارسلونا، تنها در صورت رخ دادن سریالی از جدایی ها در قلب خط دفاع، اریک گارسیا شانس ماندن و دریافت فرصت بازی در این تیم را خواهد داشت. با توجه به شایعات علاقه بارسلونا به الکس گارسیا، هافبک ژیرونا این احتمال وجود دارد که در صورت اقدام بلوگرانا برای جذب این بازیکن (بند فسخ او 20 میلیون یورو است)، شرایط برای انتقال دائمی اریک گارسیا تغییر کند اما در حال حاضر جذب یک هافبک اولویت بارسلونا نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند