Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید دو عضو این کمیسیون از سفارتخانه‌های ایران در اوکراین و بلا روس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکار در گفت‌‌وگویی، از بازدید دو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفارتخانه‌های ایران در اوکراین و بلا روس در آینده نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده و یک عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای این بازید انتخاب شده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاکنون تعدادی از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از چندین سفارتخانه ایران در خارج از کشور بازدید کرده‌اند و سایر بازدیدها به مرور انجام خواهد شد.

زمزمه‌های اولیه

زمزمه‌های بازدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفارت خانه و کنسولگری‌های مستقر ایران در خارج از کشور در مجلس نهم مطرح شد، اما با پایان عمر این مجلس چنین موضوعی عملی نشد تا اینکه نمایندگان مجلس دهم مجددا به این مهم ورود کردند.

اولین خبر

سید حسن نقوی حسینی ۲۶ تیر سال گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان از سلسله سفر‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از برخی سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌های ایران در خارج از کشور خبر داد.

وی افزود: برنامه ریزی برای بازدید از سفارت خانه و کنسولگری‌های ایران در خارج از کشور، مطابق وظایف نظارتی این کمیسیون انجام شده است تا همکاران در این بازید‌ها حضور پیدا کنند و روند فعالیت سفارت خانه‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: میزان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟