Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ورود زبان فارسی به امتحانات گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه هامبورگ آلمان خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، غلامرضا کریمی با بیان اینکه در نظام‌های آموزشی کشورهای مختلف دنیا معمولاً زبان‌های خارجی بر اساس نیاز دانش آموزان تعریف می‌شود، گفت: در کشور آلمان که سیستم آموزشی متنوعی در ایالت‌های آن حاکم است، به درخواست دانش آموزان و متقاضیان، برنامه درسی زبان‌های خارجی ازجمله فرانسه، اسپانیولی، انگلیسی تدریس و مورد امتحان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیراً زبان فارسی به همراه زبان‌های عربی و ایتالیایی به‌عنوان زبان‌های خارجی موردعلاقه دانش آموزان، اضافه‌شده است.

کریمی اضافه کرد: در نظام آموزشی ایران، این مورد در آیین‌نامه شورای عالی آموزش‌وپرورش در مورد انتخاب یکی از زبان‌های روسی، ایتالیایی، اسپانیولی، آلمانی و فرانسه دیده‌شده است که بر اساس نیاز دانش آموزان، مجاز به ارائه و اخذ امتحان هستند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ادامه داد: تلاش‌های بنیاد سعدی در کشورهای مختلف منجر به موفقیت‌هایی درزمینه توسعه زبان فارسی در دانشگاه‌ها، مدارس و واحدهای آموزشی عمومی شده است که قابل‌تقدیر است.

true برچسب ها : آلمان آموزش زبان فارسی زبان فارسی غلامرضا کریمی هامبورگ true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آلمان آموزش زبان فارسی زبان فارسی غلامرضا کریمی هامبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم