Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@21:25:17 GMT

علی فروغی مدیر شبکه سه شد + بیوگرافی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۲۷۱۷

«علی اصغر پورمحمدی» مدیر شبکه سه سیما از شبکه سه سیما رفت و «علی فروغی» جایگزین شد


به گزارش شریان نیوز،با تصمیم مرتضی میرباقری معاون سیما، «علی اصغر پورمحمدی» با شبکه سه سیما خداحافظی کرد و علی فروغی به جای او مدیر این شبکه شد.

«علی‌اصغر پورمحمدی» مدیر 61 ساله شبکه سه سیما پس از سال‌ها فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما و همچنین تصدی پست‌های مختلف از روز اول شهریورماه سال 95 بازنشسته شد و درحال حاضر مدیریت شبکه سه سیما را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش، «علی‌اصغر پورمحمدی» متولد 1336، رفسنجان فرزند حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی است.

«علی فروغی» پیش از این رئیس مرکز بسیج صدا و سیما و مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بود. وی سردبیری برنامه‌های مختلف رادویی و تهیه کنندگی و کارگردانی چند مستند تلویزیونی را در کارنامه دارد.

او در دوران تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی دانشگاه امام صادق (ع) تحصیل کرده و جانشین بسیج دانشجویی این دانشگاه بود. فروغی، قائم‌مقامی بنیاد اندیشه‌های امام در نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، فرمانده پایگاه بسیج، عضویت در شورای معارف صدا و نیز شورا‌های عالی فیلم، پویانمایی و شورای عالی کتاب بسیج را نیز تجربه کرده است.

منبع: دانشجو

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • ۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟