Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@15:18:47 GMT

اعلام زمان انتشار دفترچه استخدامی آموزش‌ و پرورش

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۲۹۶۱

اعلام زمان انتشار دفترچه استخدامی آموزش‌ و پرورش

سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش اعلام کرد: مطابق رایزنی‌های انجام شده دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش این هفته و حداکثر هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آموزش‌ و پرورش برای جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی خود در سال ۹۷ آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد و قرار بود دفترچه آزمون استخدامی تا اواخر فروردین منتشر شود اما تا کنون این دفترچه منتشر نشده است و این مسئله موجب سردرگمی داوطلبانی شده است که متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوصسرپرست امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش اظهار کرد: مطابق رایزنی‌های انجام شده دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش این هفته و حداکثر هفته آینده منتشر خواهد شد و اقدامات لازم برای انتشار آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام شده است.

نادر سلیمان زاده افزود:‌ بیشترین جذب معلم برای استان‌های البرز، شهرستان‌های تهران و سیستان و بلوچستان است که بیش‌ترین نیاز به معلم را دارند، هم‌چنین نیروهای حق‌التدریس می‌توانند در این آزمون شرکت کنند اما برگزاری آزمون مجزا برای آنها نیاز به تعیین تکلیف مجلس نیاز داردو هنوز مجلس در این رابطه نظر قطعی را اعلام نکرده است.

سلیمان زاده گفت: اگر نیروهای حق التدریس در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش پذیرفته شوند، استخدام می‌شوند اما اگر تمایلی به شرکت در این آزمون نداشتند باید منتظر تعیین و تکلیف مجلس باشند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه (۷ فروردین۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین۱۴۰۳) پایان می‌یابد.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را که اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، مطالعه کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر (۵ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲) برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح