Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:39:56 GMT

دستگیری فروشنده غیر مجاز متادون در زرند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۳۴۸۱

دستگیری فروشنده غیر مجاز متادون در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند؛ در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متادون فروش غیرمجاز در زرند اظهار داشت: به دنبال اخبار رسیده مبنی بر فعالیت فردی به هویت «ن. ع» در امر فروش غیرمجاز شربت‌های متادون، اقدامات قضایی و پلیسی برای رسیدگی به موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک عملیات ضربتی و مشترک بین ماموران مواد مخدر و پلیس اطلاعات با حضور در صحنه جرم، متادون فروش معروف زرند دستگیر شد.

احمدی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده، حدود ۱۰ لیتر شربت متادون و تعداد یک هزار قرص متادون و دو عدد اسلحه سرد، کشف و متهم اصلی به همراه چهار متهم دیگر دستگیر و در این راستا دو منزل پلمب و یک خودرو ۲۰۷ توقیف شد.

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند به فروشندگان مواد مخدر هشدار داد: شهرستان زرند به هیچ عنوان مکانی امن برای فروش مواد برای آن‌ها نخواهد بود و این اشخاص لحظه‌ای آرامش نخواهند داشت.

احمدی با اشاره به عواقب جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر اظهار داشت: همه مسئولان برای مقابله با این معضل خانمانسوز عزم جدی دارند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز برای برخورد با عوامل اصلی این معضل اجتماعی، جدی‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

وی ضمن هشدار به فروشندگان مواد مخدر، خواستار هوشیاری بیش از پیش خانواده‌ها و به ویژه جوانان در این زمینه شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، تخلف و جرم موضوع را به مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ و یا نزدیکترین کلانتری یا یگان انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

متادون های غیرمجاز روی میز دادگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخباراجتماعی موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرخی گفت: افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز، مجری تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور مسدود کردن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها، از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، است.

وی افزود: تا کنون ۳ نشست تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

فرخی عنوان کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسؤولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 6097323

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن