Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات عمل پیوند کامل آلت تناسلی و بیضه به این مرد (عکس)

 

یک گروه از 9 جراح پلاستیک و دو جراح ارولوژی از جان هاپکینز فقط موفق به انجام اولین پیوند آلت تناسلی و پیوند اسکروتوم در جهان در عملیات 14 ساعته شدند. این روش پیچیده در ماه مارس بر روی یک جانباز جنگی انجام شد که در هنگام خدمت در افغانستان آسیب های فاجعه بار به ناحیه تناسلی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرباز در این هفته از بیمارستان مرخص میشود

 

 اندرو لی استاد و مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز، میگوید “ما امیدواریم که این پیوند کمک به بازگرداندن عملکردهای ادرار و جنسی نزدیک به عادی برای این مرد جوان شود.”

 

 

گیرنده، که ترجیح می دهد ناشناس باقی بماند، این بیانیه را منتشر کرد:

 

“این یک آسیب جدی است که به ذهن متبحر رنج می برد، این آسان نیست که بپذیرم … وقتی اولین بار بیدار شدم، احساس امنیت بیشتر کردم …اعتماد بنفس بیشتری داشتم … مثل اینکه بالاخره الان خوبم

 

براي نخستين بار عمل کامل پيوند آلت تناسلي و کيسه بيضه‌‌ روي يک سرباز آمريکايي که در جريان يک انفجار در افغانستان آسيب ديده بود، در ايالت متحده انجام شد.

 

به گفته مقامات بيمارستان جان هاپکينز در بالتيمور، يک گروه متشکل از 9 جراح پلاستيک و 2 جراح مجاري ادراري در اين عمل پيوند 14 ساعته شرکت داشتند.

 

اين تيم يک آلت تناسلی کامل و يک کيسه بيضه (بدون بيضه) و يک ديواره شکمي را از يک اهدا کننده که بر اثر حادثه جان باخته بود، به اين سرباز پيوند زدند.

 

رئيس تيم جراحي پيوند اظهار اميدواري کرده است که دريافت کننده عضو پس از بهبود بتواند فعاليت‌هاي معمول جنسي را انجام دهد.

 

عمل پيوند آلت تناسلي نخستين بار در آفريقاي جنوبي صورت گرفت و پس از آن در نقاط ديگر جهان تکرار شد. با اين حال اين نخستين پيوند آلت تناسلي است که بطور کامل صورت گرفته و بجز آلت، کيسه بيضه نيز به مصدوم پيوند زده شده است

 

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم