Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@16:17:39 GMT

مسکن مهر لرستان در مکان مناسبی احداث نشده است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۳۶۶۴

مسکن مهر لرستان در مکان مناسبی احداث نشده است

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر چهارشنبه در ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: به دنبال طرحی هستیم که بخشی از مسکن‌ های مهر بدون متقاضی را در ازای خانه هایی که در بافت‌های فرسوده هستند به متقاضیان تحویل دهیم.
وی اظهار کرد: نمی ‌توانیم زمان مناسبی را برای بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان تعیین کنیم چراکه مشکلات در این حوزه به برخی از دستگاه های خدمات رسان مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار لرستان افزود: برخی متقاضیان به بانک معرفی شده اند اما برای تحویل مسکن و مشخص شدن اقساط به بانک های عامل مراجعه نمی‌ کنند بر این اساس نمی‌ توان زمان مشخصی را تعیین کرد اما مسائل اساسی آن برطرف شده است.

** 700 واحد مسکن مهر خرم آباد متقاضی ندارند
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در این نشست گفت: ٥٧٦ واحد در الیگودرز، 280 واحد در پلدختر و 700 واحد در خرم آباد متقاضی ندارند.
علی علیخانی با اشاره به اینکه 42 هزار واحد مسکن مهر در قالب شهرهای بالای 25 هزار نفر و زیر 25 هزار نفر در استان تحویل متقاضیان شده است، افزود: این طرح توسط راه و شهرسازی و بنیاد مسکن اجرا و در روستاها تکمیل و تحویل متقاضیان شد.
٣٢١٠/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 راه و شهرسازی مسکن مسکن مهر لرستان مناسبی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل

حجت الاسلام سیدسعید میراحدی گفت: با افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و مستضعفان با تدبیر امام راحل در کشور آغاز شد و بعد از گذشت ۴۵ سال ثمره و میوه این نهال ارزشمند را به شایستگی شاهدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در سایه حساب ۱۰۰ امام و شکل‌گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و روستاییان از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند شدند.

به گفته او، از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ امام راحل تاکنون در استان اردبیل قریب به ۱۰۰۰ واحد در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار گرفته و با ارتقای نگرش در سال گذشته ۱۰۹ پرونده و از آغاز سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۳۰ مورد پرونده اعم از ساخت، تکیمل، اجاره و ترمیم مساکن محرومین به نتیجه رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به حساب ۱۰۰ امام(ره) جهت محرومیت زدایی مساعدت می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بدنه‌ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان