Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران پست جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران پست جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در این پست نوشت :

از زمین خوردن کسى شاد مشو که نمیدانى گردش روزگار براى تو چه در آستین دارد … امام علی (ع)

شجاع خلیل‌زاده (زاده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ – بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فوتبال حرفه‌ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و بعد از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد. او هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس می‌باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران تیم فوتبال پرسپولیس شجاع خلیل زاده مس رفسنجان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی در ویژه برنامه آنتن گلایه‌هایی از وضعیت مدیریت فوتبال در ایران داشت آماده عین حال علاقه خود به ادامه کار در لیگ برتر را هم نشان داد، به نظر آنچه این انگیزه را در او دو چندان می‌کند، جوانگرایی و معرفی بازیکنان بیشتر به فوتبال ایرلن است.

او در این مورد می‌گوید: فوتبال ایران طوری است که با سختی‌هایی که وجود دارد، باز هم دوست داشتنی است و ته دلت اینکه حس می‌کنی می‌توانی تاثیرگذار باشی و چند جوان را بالا بیاوری و این فرصت را بدهی که خودشان را نشان بدهی، خیلی خوب است.

وی افزود: به نظر من برای مثال از استان مازندان و خوزستان می‌توانی حداقل دو بازیکن تیم ملی خوب جمع کنی، اما متاسفانه امکانات و شرایط برای اینکه بازیکنان از روستا و شهرستان‌های کوچک بالا بیایند، خیلی کم است.

ویدئو: 327501

یحیی با اشاره به وینگر بلوچستانی پرسپولیس که این فصل به اردوی سرخپوشان اضافه شد گفت: ما در فصلی که گذشت، یک بازیکن داشتیم که بچه سیستان و بلوچستان بود؛ احتمال می‌دهم که در آینده درباره او صحبت شود. اسمش محمد بادپا است.

سرمربی سابق پرسپولیس در این مورد ادامه داد: بازیکنی است که در پایه‌های پرسپولیس رشد کرده و بالا آمده و در مقطعی هم که من آنجا بودم، او را با تمرینات آوردم. الان نمی‌دانم شرایطش چطور است اما بازیکنی بود که از روستاهای سيستان و بلوچستان بالا آمده است. فکر کردن به چنین بازیکن جوانی که می‌دانی با سختی با آمده و این فرصت را به او می‌دهی، دل من را آرام می‌کند.

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری معنادار شجاع خلیل‌زاده برای تولد گل‌محمدی
  • امثال خلیل‌زاده و کنعانی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند
  • حاج‌صفی، انصاری‌فرد و چشمی از لیست تیم ملی‌ خط خوردند
  • فراخوان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» منتشر شد
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • اسدی: پرسپولیس باید لیاقتش را به اثبات برساند
  • بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت فوتبال رفسنجان برگزار شد