Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:24:54 GMT

سرپرست فرمانداری فهرج معرفی شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۳۹۱۹

سرپرست فرمانداری فهرج معرفی شد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در این مراسم با تشکر از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج، گفت: فرماندار سابق فهرج به عنوان مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری کرمان برگزیده شده است.

وی با اشاره به معرفی مهندس امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج گفت: مهندس باقری چندین سال در فهرج خدمت کرده و اکنون به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شده و مانیز به ایشان کمک خواهیم کرد و هرکجا که نیاز باشد از کمک به ایشان دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فهرج با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف بیان داشت: امروز مدیریت کشور به دست نیرو‌های جوان و پرتلاش است و در زمینه اقتصادی نیز به بهترین نقطه با تلاش خودمان خواهیم رسید و در آینده نزدیک نیز جشن نابودی استکبار را خواهیم گرفت .

همچنین در این مراسم غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج اظهارداشت:با همکاری مسئولین ادارات و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفت و نیز عمران و آبادانی روستا‌ها نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است

وی با اشاره به پیگیری و تسریع در ساخت بیمارستان فهرج گفت: تلاش زیادی کرده ام که بیمارستان به بهره برداری برسد، ولی نشد و اکنون خوشبختانه عملیات تکمیل آن درحال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت راه‌های روستایی بیان داشت: آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی درحال انجام است.

ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج نیز با تشکر از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج در این شهرستان بیان داشت: برحسب وظیفه از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق تشکر و قدردانی میکنم.

وی از عزل و نصب‌های زودهنگام فرمانداران در فهرج گلایه کرد و گفت: نزدیک به ۵ سال در فهرج ۳ فرماندار تغییر پیدا کرده است.

داوریان بیان داشت: فرماندار غیربومی ک. بیاید به یک منطقه تا مردم و منطقه را بشناسد یک سال زمان می‌برد. در ادامه این جلسه تیمور عارف رئیس شورای شهر، امان الله صابری رئیس شورای شهرستان، امین وکیلی شهردار فهرج به بیان مطالبی پرداختند و از تلاش‌های فرماندار سابق این شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه این جلسه حکم امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج توسط خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج قرائت شد.

انتهای پیام/ح

معرفی سرپرست فرمانداری فهرج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبارسیاسی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده

ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج هنگام گشت زنی در جاده فهرج ـ نرماشیر، متوجه پسر بچه‌ای حدودا ۸ ساله می‌شوند که در حاشیه جاده سرگردان بود و خودرو‌های عبوری به او توجهی نداشتند از این رو کنار این کودک متوقف و علت حضور وی در این نقطه را جویا شدند.

در ادامه مشخص شد این پسر بچه به دلایل نامعلومی از سوی سرنشینان یک خودرو از یکی از شهرستان‌های همجوار ربوده شده و پس از عبور از مسیر‌های بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و در لحظه رسیدن به یک سرعتگیر موفق به خروج از خودرو و فرار شده و به این شکل در محدوده جاده سرگردان مانده است.

به همین منظور ماموران پلیس راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسربچه و پرس و جو از افراد بومی و ساعت‌ها تلاش، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر وی را پیدا کرده و این کودک را به آغوش خانواده اش در شهرستان بم بازگرداندند که با گزارش این موضوع به عوامل انتظامی، پیجویی‌های پلیسی برای واکاوی دلیل این آدم ربایی و شناسایی هویت آدم ربایان در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده