Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسن لطفعلی پور ریس اداره دامپزشکی زرند گفت: بدلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان‌های مجاور و جهت پیشگیری از شیوع آن در مرغداری‌های صنعتی شهرستان، با هر گونه جوجه ریزی که خارج از سیستم بهداشتی دامپزشکی باشد برابر مقررات برخورد می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بیماری آنفلوآنزای فوق حاد که علاوه بر ایجاد خسارات سنگین در صنعت طیور و اقتصاد کشور شده است، همچنین باعث ایجاد مخاطرات جدی در بهداشت عمومی و سلامت جامعه نیز می‌گردد.

وی گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مراجع قضایی با افرادی که بدون مجوز در مرغداری‌های دارای پروانه بهداشتی و همچنین مرغداری‌های غیر مجاز که هیچ گونه زیرساخت بهداشتی ندارند و باعث تهدید علیه بهداشت عمومی می‌گردند اقدام به جوجه ریزی می‌گنند، بدون اغماض برخورد و ضمن اخذ جرایم نقدی و کیفری همچنین پروانه‌های مربوطه نیز باطل می‌گردد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند با عنوان اینکه مأمورین اداره دامپزشکی ضمن پایش و بررسی مجوز‌های صادر شده و همچنین بازدید از مرغداری‌های سطح شهرستان مراقبت لازم را از شیوع این بیماری و سایر مسائل مربوطه بعمل می‌آورند، گفت: همشهریان و بهره برداران صنعت طیور بایستی همواره گزارشات خود را در رابطه با هرگونه تخلف بهداشتی به اداره دامپزشکی با شماره تلفن ۳۳۴۲۲۲۲۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

منع جوجه ریزی در مرغ داری های بدون مجوز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخباراقتصادی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)