Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکس چمبرلین ، هافبک تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول جام جهانی را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چمبرلین دیشب ( سه شنبه) و در جریان دیدار لیورپول برابر رم آسیب دیده و باشگاه لیورپول تایید کرد که وی ادامه فصل و جام جهانی را از دست داد.

چمبرلـین که در حال سپری کردن فصل درخشانی بود و تبدیل به یکی از ستاره های اصلی لیورپول و همچنین تیم ملی انگلیس نیز شده بود، در جریان دیدار برابر رم مصدوم شد و ماه ها از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز زمان دقیق دوری چمبرلین از میادین مشخص نیست اما او قطعا در جام جهانی نیز غایب خواهد بود. این بازیکن در سالهای اخیر درگیر بدشانسی های فراوانی بوده و جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ را نیز به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آخرین وضعیت مصدومیت الکس چمبرلین الکس چمبرلین الکس چمبرلین هافبک تیم ملی انگلیس حواشی بازی لیورپول و آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با 11 ورزشکار بامداد پنجشنبه 30 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پروازهای بین‌المللی را لغو کرد.

پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون جودو با هماهنگی با مسئولان اتحادیه جودو آسیا برای ساعت 18 روز گذشته (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) مجدداً اقدام به تهیه بلیت کردند، اما باز هم پرواز لغو شد.

لغو پروازهای امارات برای چند بار در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (جمعه - 31 فروردین ماه) و پس از 30 ساعت انتظار تیم ملی جودو ایران از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی آسیا از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین