Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:28:26 GMT

رکورد رونالدو متوقف شد!+عکس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۴۵۵۶

رکورد رونالدو متوقف شد!+عکس

خبرگزاري آريا - فوق ستاره پرتغالي پس از گلزني در 11 بازي متوالي در ليگ قهرمانان اروپا در ديدار مقابل بايرن نتوانست گلزني کند.
به گزارش خبرگزاري فارس، از دور رفت مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه آليانس آره‌نا، بايرن مونيخ ميزبان رئال مادريد بود و اين ديدار را با نتيجه دو بر يک به سود خود پايان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين بازي کريس رونالدو نتوانست گلزني کند تا رکوردش در يازده بازي متوالي در امر گلزني متوقف شود. 
کريس گل‌هاي خود را در ديدار مقابل يووه (فينال فصل پيش 2 گل)، آپوئل دو گل، دورتموند دوگل، تاتنهام در دوبازي دوگل، آپوئل دو گل، دورتموند يک گل، پاري سن ژرمن 3 گل، يووه هم 3 گل به ثمر رسانده بود.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم سری A ایتالیا کالیاری میزبان یوونتوس است. شاگردان کلودیو رانیری در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند و همین باعث شده است که آنها از منطقه سقوط فاصله بگیرند و به رده سیزدهم جدول برسند.

در ۸ دیدار اخیر، کالیاری تنها یک شکست را تجربه کرده و در بازی هفته گذشته مقابل اینتر هم موفق شدند شاگردان سیمونه اینزاگی را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با تساوی ۲-۲ متوقف کنند.

عملکرد خوب آنها در دیدار امشب برابر یوونتوس هم ادامه پیدا کرده است. در دقیقه ۲۸ بازی، ضربه سر دوسنا در محوطه جریمه یووه به دست گلیسون برمر برخورد کرد و منجر به اعلام پنالتی به سود میزبان شد. جانلوکا گائتانو پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد با فریب شزنی و زدن ضربه به سمت چپ بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ هم زیتو لوومبو از مدافعان یووه گذشت اما شزنی با خروج از دروازه تعادل این مهاجم را بر هم زد و همین باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد و دروازه‌بان یووه را با کارت زرد جریمه کند. این بار یری مینا پشت توپ ایستاد و دقیقاً مانند گل گائتانو، ضربه‌اش را به سمت چپ زد و شزنی را فریب داد تا کالیاری با دو ضربه پنالتی در آستانه شکست یوونتوس قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • فرار لحظه آخری الگری از شکست!
  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد