Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال رئال مادرید در زمین بایرن مونیخ به بردی ارزشمند دست یافت تا در آستانه صعود به فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید دیدار رفت خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آره نا برگزار کردند که در پایان رئال مادرید ۲ بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ بازی را با فشار فراوان شروع کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی اعتقاد به پنالتی کارواخال داشتند که داور اعتقاد دیگری داشت. در دقیقه ۸ بازی آرین روبن مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. وقفه ای که بخاطر مصدومیت او رخ داد بازی را از تب و تاب اولیه انداخت.

پرسینگ بالای دو تیم باعث شد تا بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشته باشد. شوت کارواخال از معدود حملات رئال مادرید بود و بایرن مونیخ هم تا دقیقه ۲۵ کار خاصی رخ نداد.

بایرن مونیخ در یک ضد حمله دیدنی در دقیقه ۲۸ دروازه حریف را باز کرد. جاشوا کیمیچ از راست گریخت و در حالی که انتظار می رفت با پاس عرضی لواندوفسکی و مولر را در موقعیت گلزنی قرار دهد با ضربه ای دقیق دروازه رئال مادرید را گشود.

بایرن مونیخ که مصدومان زیادی در تیم خود داشت بواتنگ را هم بخاطر مصدومیت از دست داد تا موجی از نگرانی گریبان کادر فنی و نیمکت این تیم را بگیرد. مونیخی ها که دست از حمله بر نداشته بودند در دقیقه ۳۳ یک موقعیت عالی را بخاطر کنترل نه چندان خوب ریبری از دست دادند.

بایرن مونیخ که فضای پشت مدافعان رئال مادرید را مد نظر قرار داده بود در دقیقه ۴۰ یک موقعیت خوب دیگر را توسط هوملز از دست داد. ضربه مولر که به مدافعان حریف اصابت کرد و به کرنر رفت فرصت دیگر میزبان بود.

رئال مادرید در نخستین حمله نه چندان جدی خود در این نیمه به گل دست یافت. مارسلو در دقیقه ۴۴ پاس به عقب را با شوتی زمینی درون دروازه حریف جای داد تا کار به تساوی کشیده شود.

زیدان در شروع نیمه دوم آسنسیو را جایگزین ایسکو کرد. در حالی که بایرن مونیخ چند حمله متوالی را ترتیب داده بود این رئال مادرید بود که با تعویض طلایی زیدان به گل رسید.

یک اشتباه از بازیکنان بایرن مونیخ ضد حمله مرگبار رئال مادرید را به دنبال داشت و مارکو آسنسیو در دقیقه ۵۷ موقعیت تک به تک را به گل تبدیل کرد.

بایرن مونیخ چند دقیقه بعد یک موقعیت عالی را در دهانه دروازه حریف توسط مولر از دست داد. رئال مادرید در دقیقه ۷۱ توسط رونالدو در ضد حمله موفق به گلزنی شد اما داور خطای هند او را اعلام کرد.

میزبان بهترین موقعیت گلزنی را در دقیقه ۸۸ از دست داد. لواندوفسکی در موقعیت تک به تک با ناواس نتوانست گلزنی کند تا بایرن را از شکست تلخ خانگی نجات دهد.

رئال مادرید با این برد شیرین خارج از خانه گام بلندی را برای سومین فینال متوالی با هدایت زیدان برداشته است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم