Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:21:30 GMT

تنبیه عجیب دانش آموزان توسط معلم خبرساز شد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۵۳۲۱

تنبیه عجیب دانش آموزان توسط معلم خبرساز شد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تنبیه عجیب گروهی از دانش آموزان یک کلاس را توسط معلم آنها به تصویر می کشد. در این حادثه که در مدرسه ای در منطقه " لیائونینگ" چین رخ داد این معلم با استفاده از یک جاروی بلند اقدام به تنبیه دانش آموزان کلاس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که توسط یکی از 13 دانش آموز کلاس تهیه شده است مشاهده می شود که معلم با جارو بر پشت دانش آموزان خود می زند.

ظاهرا انجام بازی بسکتبال در داخل کلاس موجب تنبیه آنها از طرف این معلم شد. پس از انتشار این ویدئو، مسئولان مدرسه اقدام به تعلیق از کار معلم خاطی کردند. گفته می شود هیچ یک از دانش آموزان دچار جراحت بدنی نشدند.

گفتنی است؛ اوایل این هفته نیز ویدئویی منتشر شد که مربی کودکستانی در چین را در حال ضرب و شتم یک کودک نشان می داد. پس از انتشار گسترده ویدئو، این مربی زن از کار در این کودکستان اخراج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تنبیه گروهی دانش آموزان در یک کلاس خبر ساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها

به گزارش خبرآنلاین، معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: در قوانین بالادستی از جمله قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، پیمان نامه حقوق جهانی کودک، قانون جرایم رایانه‌ای و آیین‌نامه اجرایی مدارس بر این موضوع تاکید شده که باید حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان حفظ شود. هیچ کس اجازه ندارد بدون رضایت دانش‌آموزان مطلب، فیلم یا عکسی از آنان منتشر کند که حقوق فردی و اجتماعی و حریم خصوصی آنان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

ایسنا در خبری نوشت: موسی‌الرضا کفاش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طریق فضای مجازی در دوران کرونا اظهار کرد: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیرحضوری و مجازی دانش آموزان؛ استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود.

وی تصریح کرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقویت فرآیند یاددهی-یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان کمک کند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضای مجازی و پخش کلیپ‌هایی که حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

کفاش تاکید کرد: شورای عالی آموزش و پرورش همواره بر استفاده صحیح ‌از فضای مجازی و حفظ حریم شخصی و خصوصی و اجتماعی دانش‌آموزان تاکید داشته است.

وی با اشاره به قوانین بالادستی درباره حفظ حریم شخصی افراد گفت: ‌در قوانین بالادستی از جمله قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، پیمان نامه حقوق جهانی کودک، قانون جرایم رایانه‌ای و آیین‌نامه اجرایی مدارس بر این موضوع تاکید شده که باید حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان حفظ شود. هیچ کس اجازه ندارد بدون رضایت دانش‌آموزان مطلب، فیلم یا عکسی از آنان منتشر کند که حقوق فردی و اجتماعی و حریم خصوصی آنان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی افزود: این ماده واحده در هزار و سی و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مطرح و کلیات آن تصویب شد. اعضای شورای عالی در خصوص این ماده واحده نظرات و پیشنهادهایی ارائه کردند که پس از اصلاح آن و تایید رئیس جمهور و رئیس شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

کفاش با اشاره به تصویب کلیات ماده واحده حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان گفت: انتشار هر گونه اطلاعات شخصی، متن نوشتاری، تصویر، عکس، نماهنگ و فیلم که به نوعی تعرض به حریم شخصی دانش آموزان تلقی شود توسط هرکسی ممنوع و خلاف اصول اسلامی، فرهنگی و اجتماعی و با شئونات معلمی منافات دارد به همین منظور شورای عالی آموزش و پرورش برای صیانت از حقوق معلمان و دانش آموزان بر استفاده صحیح، اصولی و منطقی از فضای مجازی و حفظ حریم شخصی، خصوصی و اجتماعی معلمان و دانش آموزان تاکید می کند.

وی یکی از اهداف این مصوبه را تعیین چارچوبی برای معلم بلاگرها برشمرد تا حریم خصوصی و شخصی افراد به ویژه معلمان و دانش آموزان حفظ شود. دانش آموزان و معلمان حق ندارند حریم شخصی یکدیگر را مورد تعرض قرار دهند.

کفاش با اشاره به اینکه هدف اصلی این مصوبه که حفظ حریم شخصی، اجتماعی و حقوق دانش‌آموزان و معلمان است گفت: فضای مجازی یک تیغ دو لبه است و ما نمی‌خواهیم استفاده صحیح از این فضا را که می‌تواند به برقراری عدالت آموزشی، ارتقای فرآیند آموزش، تقویت یادگیری و یاددهی و ارتقای‌ سطح معلومات دانش‌آموزان کمک می‌کند از بین ببریم.

لازم به ذکر است، ماده واحده حفظ حریم شخصی ‌و اجتماعی دانش‌آموزان و معلمان پس از تایید ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897843

دیگر خبرها

  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت