Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@17:46:44 GMT

صلاحیت پمپئو در سنای آمریکا به رای ‌گذاشته می شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۵۳۸۷

صلاحیت پمپئو در سنای آمریکا به رای ‌گذاشته می شود

مجلس سنایآمریکا امروز تایید صلاحیت نهائی «مایک پمپئو» نامزد تصدی وزارت امور خارجه آمریکا را در صحن علنی به رای خواهد گذاشت.

ایران آنلاین /وی علاوه بر رای مثبت همه اعضای جمهوریخواه سنا، از حمایت چهار سناتور دمکرات نیز برخوردار است.

این سناتورها داگ جونز از ایالت آلاباما، هایدی هایتکمپ از داکوتای شمالی، جو مانشین از ویرجینیای غربی و جو دانلی از ایالت ایندیانا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این مبنا، انتظار می‌رود که پمپئو در رای‌گیری امروز دست‌کم 55 رای مثبت به دست آورده و به عنوان وزیر امور خارجه جدید آمریکا انتخاب شود.
وی این هفته موفق به جلب حمایت اعضای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا شده و نظر مثبت و لازم این کمیته را کسب کرده بود.
پمپئو که پیش از این ریاست سازمان مرکزی اطلاعاتی آمریکا (سیا) را برعهده داشت، پس از برکناری «رکس تیلرسون» به عنوان نامزد وزارت امور خارجه معرفی شد.
وی اخیرا به دنبال سفر مخفیانه به کره شمالی و دیدار با رهبر این کشور، در مرکز توجه رسانه‌های جهان قرار گرفته و قرار است در صورت تایید نهایی سنا، پیشبرد مذاکرات صلح با پیونگ یانگ را عهده دار شود.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟

شاید دیوید تیلور به دنیای کشتی برگردد.

طرفداری | درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، برخی رسانه های مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

گویا پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل های کشتی امریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: محبوبیت جهانی آمریکا رو به افول است
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳