Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@05:22:38 GMT

حسین حسینی و حاشیه های پست عجیبش در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۵۴۴۳

حسین حسینی و حاشیه های پست عجیبش در اینستاگرام

سیدحسین حسینی بعد از پیروزی تیمش مقابل پیکان متنی عجیب منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به انتقادات واکنش نشان داد . سیدحسین حسینی بعد از پیروزی تیمش مقابل پیکان متنی عجیب منتشر و از بعضی‌ها گلایه‌هایی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین حسینی پس از پس از پیروزی مقابل استقلال با انتشار پستی در اکانت اینستاگرامش نوشت:

روح و روان من داغون شده توی این ١ سال همش با فشار و استرس درون دروازه می ایستم کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم یه ١٪؜ ارامش ندارم… خیلی از رسانه ها بخاطر نزدیکی جام جهانی و اینکه من و از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری میزنن…(نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچوقت نباید گل بخورم؟؟؟؟؟؟؟مگه دروازبان های دیگه لیگ گل نمی خورن رکورد و کلین شیت برا خودتون تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمیتونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی انقدرم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم…
اقای شفر دست شما رو می بوسم که از روز اول حامی من بودی
خدافظ

عده‌ای گفتند حسینی از شفر دلخور است که نوشته خداحافظ آقای شفر و عده‌ای دیگر گفتند به رحمتی کنایه زده ولی هر چه بود بعد از چند ساعت حسینی متنش را پاک کرد و شاید هم به او گفتند در آستانه جام جهانی خودت را درگیر حاشیه‌ها نکن. به هر حال در این مسئله حسینی که مقابل پیکان هم گل‌های بدی خورد نشان داد گلر صبوری نیست. باید دید شفر در اصفهان و مقابل سپاهان از او استفاده می‌کند یا رحمتی؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران تیم فوتبال استقلال دروازه بان استقلال سرمربی استقلال سید حسین حسینی مهدی رجمتی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عباس‌زاده درست وقتی به تیم شهرش بازگشت که نساجی روزهای بدی را سپری می‌کرد و از آنها به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سقوط یاد می‌شد.

با این حال تیم پرطرفدار نساجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با متوقف کردن سپاهان و پیروزی برابر تراکتور و ذوب آهن شرایط بهتری را برای بقا تجربه می‌کند.

عباس‌زاده در دو بازی گذشته از ابتدا به میدان رفته و نساجی نیز دو پیروزی با حضور فیکس کاپیتان خود به دست آورده و بعید است که ساکت الهامی او را مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار ندهد.

تقابل این مهاجم با پرسپولیس که روزگاری پیراهن آن را نیز بر تن داشت می‌تواند به جذابیت‌های مسابقه اضافه کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!