Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 6 اردیبهشت ماه، در حالیکه سراسر جهانیان هشتگ #Kanye را ترند اول توییتر کرده‌اند، ایرانیان همچنان درگیر پهلوی اول  و جنازه‌ای که اعلام نشده مومیایی وی است یا خیر، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاه Kanye در  عکسی که از خود و دو موزیسیون دیگر در توییتر  منتشر کرده بود، جنجال ساز شده است. نوشته روی کلاه او "دوباره می‌سازمت آمریکا" و خطاب به ترامپ بود. در این بین ترامپ و کانی در توییتر پاسخ یکدیگر را می‌دادند.

ادامه ترندهای برتر جهانی و ایرانی توییتر به #DNADay, #Empire, #Riverdale و #شفافیت_بیت‌المال #ایران و #اه88 اختصاص یافته است.

موسسه ملی تحقیقات ژنوم انسانی آمریکا، روز 25 آوریل را روز جهانی DNA نام گذاری کرده است. این روز یادآور تکمیل موفقیت آمیز پروژه ژنوم انسانی در سال 2003 و کشف ساختار مارپیچ دو رشته ای DNA در سال 1953 است.

هدف از برگزاری این روز این است که به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان  و عموم مردم این فرصت داده شود تا در خصوص آخرین دستاوردهای حوزه ژنومیک اطلاعات کسب کرده و و دریابند این پیشرفتها چگونه ممکن است بر زندگی آنها تاثیر بگذارد.

یک کاربر توییتر در مورد ایران توییت کرده بود:

«‌⁧ #روحانی ⁩: نمی‌دانم جوک است یا واقعیته ولی می‌گویند ⁧ #ترامپ ⁩ با خانم و بچه‌هاش داشته صبحانه می‌خورده، علیه ⁧ #ایران ⁩ حرف زده، دامادش بهش گفته حواست باشه،این پنیری که داری می‌خوری، ⁧ #ایرانی ⁩ است. #پنیر_ایرانی»

کاربر دیگری در مورد هشتگ⁩ بیت المال در توییتر خود نوشت:

«دولت منتشر کرده که این ماه صدها میلیاردها تومن صرف مراکز بی مصرف شده / احتمالا به زودی تلگرام فیلتر میشه یا چه میدونم یه بحرانی چیزی سر دولت در میارن #شفافیت_بیت‌المال ⁩»

River Dale در خصوص سیزن جدید یک سریال آمریکایی است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم “ریوردیل” زندگی میکنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق و برق است اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته است که عده ای به دنبال کشف آنها هستند.

و اما امروز 6 اردیبهشت مصادف با 26  آوریل سایه ترامپ بر سرجهان است و کماکان ایران درگیر مومیایی شاه سابق خود.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی جهان دولت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد

حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی در توییتر نوشت: سازمان سیا در سندی دستورالعملی را برای خرابکاری در کشورهای دشمن به نفوذی‌های خود داده که یک بند آن این است که تا می‌توانید اعصاب مردم را بهم بریزید...

توییتر محمدحسین راجی

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن